Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lola
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-02-2023
Een paar dagen geleden deed ik mijn telefoon aan en kreeg de melding dat mijn micro SD kaart beschadigd was. Ik kon de kaart formatteren, maar als ik er daarna vanaf mijn computer muziek op wilde zetten kreeg ik een gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) terwijl mijn telefoon niet meer aangaf dat de kaart beschadigd was. Foto's kopiëren lukte wel overigens.
Opnieuw geformatteerd, zelfde probleem. Ook heb ik geprobeerd om via mijn computer het kaartje te formatteren, maar dan kreeg ik uiteindelijk de melding dat de formattering niet voltooid kon worden. Het lijkt dus alsof de kaart een soort permanente beschadiging heeft opgelopen. Mijn telefoon en toebehorende geheugenkaart heb ik sinds 1 augustus dus het kaartje is nog behoorlijk nieuw.

Zijn er meer mensen met een Magic of andere Android telefoon die dit hebben meegemaakt? Of moet ik dit los zien van de telefoon en heb ik gewoon een maandagochtend kaartje? (Sorry mods als dit topic dan verkeerd staat).

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk niet dat de telefoon iets te maken heeft met het wel of niet stuk gaan van zo'n kaartje eigenlijk. Ik weet niet of er nog belangrijke bestanden op staan, maar anders zou ik gewoon een nieuwe kopen. Ze zijn niet duur, en met een brak kaartje (met kans op dataverlies) zou ik niet rond willen lopen.