HP DeskJet 930C

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
ik heb een HP DeskJet 930C, en steeds na een aantal keer iets uitgeprint te hebben stopt de printer ineens halverwege de pagina en begint daarna allemaal blaadjes met ASCII tekst te printen (bij het printen van plaatjes)
Ik heb op de site van HP gekeken maar er is geen nieuwere driver beschikbaar.
Wanneer ik de driver verwijder en daarna weer opnieuw installeer, doet de printer het weer gewoon maar na een aantal keer printen (soms zelfs maar 1x) begint de ellende weer.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is hier een oplossing voor? ik draai Windoos ME

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:06

SpeedyG

Say Cheese !!

Heb zelf ook ME en 930c. Heb tot nu toe nog nooit dat probleem gehad.

Hoeveel geheuegen zit er in je bak. En hoeveel is er nog vrij??
Lijkt namelijk op een vollopen van Printer buffer. IN het verleden ook gehad met een brakke Kyocera. Tekst printen deed hij prima. Een plaatje van A4 formaat ging voor de helft goed, en daarna kreeg je 25 bladzijden met allerlei rare tekens...

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Waarschijnlijk al overbodig hier, maar ik heb ook een deskjet 930c en heb hem al zo'n beetje op ALLE besturingssystemen gehad, het ligt dus zeker niet aan de driver (zoals eigenlijk al duidelijk werd...)

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:45
Gebruik je een parallel kabel of usb als het usb is kijk even of je irq niet bij de videokaart op zit of geluidskaart dan kan dit ook gebeuren ik heb hezelfde gehad met de hp 815c :7

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen