Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinmos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe iPod touch 32gb. Bevalt goed, en had al een paar applicaties gedownload.
Toen een dag later wanneer ik een applicatie probeerde te openen, zag je ongeveer een halve seconde het beeld ervan, en dan sluit het meteen af. Dit is alleen bij de gedownloade applicaties..
Heb hem gereset en opnieuw geïnstalleerd, toen deed alles het weer. Gisteravond dus weer een paar apps gedownload (geen rare; NU, buienradar, ebuddy en hyves tot nu toe) en nu is hetzelfde probleem er weer!
Heeft iemand zoiets ook gehad en weet iemand misschien een oplossing? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinmos
Niemand hetzelfde probleem? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb dat ook een paar keer gehad. Bij mij was de oplossing door het spel echt vanaf je PC of MAC te verwijderen (dus in de map waar je muziek staat -> Itunes -> Mobile applications. En dan weer opnieuw downloaden via de App store.

Laatste tijd geen last meer van gehad overigens.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb het probleem ook eens gehad, iPod Touch 16GB.
Elke applicatie liep vast, bij het opstarten en kwam weer terug bij het Springboard.
Heb toen de applicaties verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen werkte alles weer.
Welke firmware / OS heb jij op je iPod Touch 32GB staan? Wellicht zit het probleem daar.
Ik heb dit gehad met OS 2.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinmos
GJtje schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:54:
Ik heb het probleem ook eens gehad, iPod Touch 16GB.
Elke applicatie liep vast, bij het opstarten en kwam weer terug bij het Springboard.
Heb toen de applicaties verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen werkte alles weer.
Welke firmware / OS heb jij op je iPod Touch 32GB staan? Wellicht zit het probleem daar.
Ik heb dit gehad met OS 2.1.1.
Ik heb dus ook een keer alles eraf gegooid, maar toen na een dag kwam het weer terug..
Heb wel iets gemerkt, ik had een keer eBuddy eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd, en toen deed alles het weer. Dit duurde denk ik 2 dagen en toen begon het weer..
Heb er nu OS 3.1.1 opstaan, volgensmij de nieuwste. Als het door blijft gaan zal ik nog eens alles eraf gooien zoals Mick zegt, en anders ga ik wel een keertje langs bij de apple store.. kijken of zij d'r iets van weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

robinmos schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:12:
[...]

Ik heb dus ook een keer alles eraf gegooid, maar toen na een dag kwam het weer terug..
Heb wel iets gemerkt, ik had een keer eBuddy eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd, en toen deed alles het weer. Dit duurde denk ik 2 dagen en toen begon het weer..
Heb er nu OS 3.1.1 opstaan, volgensmij de nieuwste. Als het door blijft gaan zal ik nog eens alles eraf gooien zoals Mick zegt, en anders ga ik wel een keertje langs bij de apple store.. kijken of zij d'r iets van weten. :)
Je zou dus ook eens kunnen kijken wat OS 2.1.1 bij jou doet. Downgraden is volgens mij gratis en kost je dus niks. Meeste (nuttige) apps voor de iPod Touch werken daar ook op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Je kunt niet downgraden.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Pagina: 1