Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb hier een USB Bluetooth stickje liggen van Trust, deze had ik nodig om even een paar foto's van mijn Nokia N95 af te halen. Echter als ik het stickje erin doe, geef die de melding 'Het USB-apparaat word niet herkent. Ik dus me PC opnieuw opgestart maar nog steeds geeft ie de melding, ik heb de drivers al handmatig geinstalleerd, omdat anders de setup aangaf, dat het apparaat niet gevonden werd. Echter werkt het stickje nou nog steeds niet. Wie kan mij bij dit probleem helpen? Ik heb al veel dingen geprobeert, maar niks heeft tot nu toe nog geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Heb je wel de juiste (64bit) driver? Welk stickje is het trouwens exact, want mijne van Trust wordt standaard door Vista herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Al een andere USB poort geprobeerd? Zou niet de eerste keer zijn dat het daar aan ligt. Werkt de USBstick wel in andere pcs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ik heb de goede drivers.
Het gaat hier om de 'Bluetooth 2.0 EDR USB Adapter BT-2210Tp' met artikelnummer '14693'.

Bedankt voor de snelle reactie!

Edit: ook al verschillende USB-poorten geprobeerd!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:44
Staat de stick toevallig uitgeschakeld in apparaatbeheer?
Ik heb wel eens gehad dat hij gewoon uit staat.
Anders zou ik eens in de BIOS kijken of er wat verkeerd staat bij de USB-instellingen.

Edit:Natuurlijk eigenlijk eerst in een andere pc proberen misschien dat hij stuk is.

[ Voor 18% gewijzigd door Bazvv op 15-09-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal alle raad een even opvolgen, en het apparaay staat gewoon aan;)
Jullie horen nog van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het stickje z'n geest heeft gegeven, want in me laptop geeft ie precies dezelfde melding :(
Wel bedankt voor alle hulp!

R.I.P Bluetooth 2.0 EDR USB Adapter BT-2210Tp
Pagina: 1