Gigabit Adsl router

Pagina: 1
Acties:

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-03 19:17
beste tweakers ,

na veel zoeken en niks recents kunnen vinden heb ik besloten om maar een topic te openen.

ik ben opzoek naar een gigabit modem/router die mijn huildige experiabox kan vervangen.

dus geen router alleen maar modem inclusief.

annex A.

hoeft niet persee wireless op te zitten.

iemand enig idee of die bestaat en te krijgen is

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik denk dat je met de zoekwoorden gigabit gateway zoekt in de search/google, dat je een heel eind komt.

Je zou ook een gigabit router achter je xperiabox kunnen hangen die je netwerk regelt.

Hoi!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
EWK schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:32:
Ik denk dat je met de zoekwoorden gigabit gateway zoekt in de search/google, dat je een heel eind komt.

Je zou ook een gigabit router achter je xperiabox kunnen hangen die je netwerk regelt.
Ergens in de Cisco 88x serie zit zoiets dacht ik, is alleen nogal prijzig voor thuisgebruik.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Waarom zou je dat in vredesnaam willen?
Dat bestaat ook helemaal niet iets vergelijkbaars. Zelfs niet van CISCO.
Dan zou je daar als nog een switch achter moeten zetten.

Gewoon je orginele KPN meuk behouden.

Beste optie is een Switch achter je experiabox te zetten.

Ik zou een Netgear Prosafe aanbevelen.
Heb zelf de Netgear GS108 Prosafe.

Ik heb ook een Netgear gekocht omdat ik me destijds lam heb zitten zoeken naar een goede switch of betere optie dan de rommel die KPN leverd.

Aangezien Cisco / Linksys als het om unmanaged switches gaat echt meuk is, zo ik als ik jou was niet voor het goedkope segment van hun gaan. Doe maar eens een google hit... Die dingen zijn zo goedkoop mogelijk gemaakt en hebben geen koeling terwijl ze het wel nodig hebben.

Speedtouch freak

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

lSltAlKeR

Time destroys everything!

lSltAlKeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:17:
Waarom zou je dat in vredesnaam willen?
Dat bestaat ook helemaal niet iets vergelijkbaars. Zelfs niet van CISCO.
edit:
ik bedoel een 4 ports Gigabit Modem/router
Je hebt ze wel, maar dan met 1 gigabit port dan nog heb je dus een switch nodig o.i.d.
En dat is dus echt bedoeld als je VPN verbindingen wil draaien en een heel serverrack heb staan waar 50 werknemers op in kunnen loggen en dat ben je niet van plan denk ik........

Dan zou je daar als nog een switch achter moeten zetten.

Gewoon je orginele KPN meuk behouden.

Beste optie is een Switch achter je experiabox te zetten.

Ik zou een Netgear Prosafe aanbevelen.
Heb zelf de Netgear GS108 Prosafe.

Ik heb ook een Netgear gekocht omdat ik me destijds lam heb zitten zoeken naar een goede switch of betere optie dan de rommel die KPN leverd.

Aangezien Cisco / Linksys als het om unmanaged switches gaat echt meuk is, zo ik als ik jou was niet voor het goedkope segment van hun gaan. Doe maar eens een google hit... Die dingen zijn zo goedkoop mogelijk gemaakt en hebben geen koeling terwijl ze het wel nodig hebben.

Speedtouch freak