Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag... Ben aan de slag, nog steeds heel tevreden bij mijn huidige werkgever, maar kan nooit kwaad CV wat up-to-date te houden en ook de grijze celletjes aan het werk te houden, naast het Oracle-gebeuren natuurlijk.

Dus mijn vraag, kennen jullie wat goeie sites waar voorbeeld-testjes staan zoals die die je traditioneel wel op ieder sollicitatiegesprek voor je neus krijgt? Kwestie van je te kunnen focussen op wat er écht telt, jezelf verkopen en evalueren of je er wel wil werken, en niet hoeven te focussen op die "wat past niet bij deze 4 items" toestanden...

Eéntje die ik vond, http://vdab.be/tests/

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik begrijp niet echt waar je naar op zoek bent. Je geeft aan dat je niet zoekt naar onzintestjes, maar de link die je daar geeft heeft alleen maar onzintestjes...

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Topicstarter
Stukfruit schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:32:
Ik begrijp niet echt waar je naar op zoek bent. Je geeft aan dat je niet zoekt naar onzintestjes, maar de link die je daar geeft heeft alleen maar onzintestjes...
;-) onzintestjes. Toch wel, ik ben precies op zoek naar de onzintestjes die je krijgt op sollicitaties, om dat alvast wat achter de rug te hebben; eens je die dingen een paar keer gedaan hebt, wordt het een automatisme en kun je je concentreren op wat écht belangrijk is (en dat is dus niet de onzintestjes van de in-house psycholoog).

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Het staat je altijd vrij om zelf eens langs te gaan bij de VDAB (er van uitgaan dat je een Vlaming bent) en daar wat info in te winnen. Je moet daarvoor niet werkloos zijn. Job websites zoals vacature.com hebben normaal ook een handvol artikels en testen die je tegenkomt bij het solliciteren.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat