Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WinXP Pro install

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Kheb een prpbleem:
Wij hebben vandaag een nieuwe pc op het werk gekregen (oude prive pc van mijn chef) die wij als test pc willen gaan gebruiken. Omdat die pc nog helemaal vol staat met prive dingen moet ik die opnieuw installeren. Maar hij is de install cdrom kwijt..... Nu is het zo dat er een aantal ongebruikte install cd's op het werk in de kast liggen. Ik hebbdaar nu ene van gebruikt, maar nu is het zo dat hij de produtcode niet accepteerd.....
Hoe kan ik dit oplossen????

Mvg T.

Verwijderd

Taal verschil?
Verschil tussen Oem & Retail versie?
Verschil tussen Pro & VLK versie ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is de NL versie, WinXP Pro....

verder geen info denk ik. Het is een operating cd die geleverd is bij een HP pc incl. een HP restore plus cd

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

oude prive pc van mijn chef > Das geen HP zeker?
Je kan het beste even doorzoeken naar een OEM CD die wel werkt dan.

Wat de verschillende oorzaken zijn kun je ook prima met de search vinden (hint: zoek op XP OEM cd bijvoorbeeld) - sommige fabrikanten hebben produktcodes die systeem-locked zijn en alleen met bijvoorbeeld de juiste BIOS werken.

Maar dat kom je vanzelf tegen. Omdat deze vraag wel heel vaak langskomt denk ik dat je eerst even wat zelf moet gaan zoeken, een pasklaar antwoord geven is wel makkelijk voor jou maar dat is niet echt de bedoeling van dit forum.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.