Toon posts:

Office 2007 + Vista ultimate op Mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

Naar aanleiding van mijn studie moest ik gebruik maken van windows vista en office 2007.
Ik heb geprobeerd toelating te krijgen om met iWork te werken, maar toch werd er mij aangeraden met windows en office 2007 te werken.

Ik heb een intel Mac 2,5ghz, 4gb geheugen, 320HDD
Ik heb een legale versie van Vista en Office 2007

Wat is mijn beste optie reking houdend dat ik vooral de office voor school ga gebruiken ?
Bootcamp?

Mvg,Kevin

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

Dat is in elk geval de goedkoopste optie, als je alle licenties al hebt. Je kunt met 4 GB geheugen ook Parallels of VMWare kopen en dan tegelijk met Mac OS X je Vista + Office 2007 draaien. Ik heb geen ervaring met Office onder een dergelijk pakket, maar het is wel makkelijk dat je niet je Mac OS X omgeving hoeft te verlaten voor een Windows programma vind ik zelf.

Hier stond achterhaalde informatie…

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Microsoft heeft voor de Mac ook een office pakket 'Mac Office 2008', op moment van schrijven.

Wat is de reden voor Vista?

Verwijderd

Draait als een zonnetje , Vista op Bootcamp. Dit op een MBP 2.33 3 Gb late2006.

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Wat kun je niet met het office pakket van Apple of MS voor Mac OS X wat je met de windows variant wel kan? Probeer het gewoon eerst: iWork Trial.

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Andere gratis optie is VirtualBox (een product van Sun). Wat minder toeters en bellen dan VMWare Fusion, maar biedt ook de mogelijkheid om je Windows "binnen" je OS X te draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Keypunchie op 16-09-2009 22:54 ]

Pagina: 1