[iTunes 9] thuisdeling disconnect bij importeren library

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik was helemaal blij met de functie thuisdeling van iTunes 9. Ik draai met een Dell mini10 (XP) en een early 08 MBPro, 10.6.1. Op beide machines draai ik geen geen firewall (meer, om te checken of het daar aan lag).

Ik heb de update naar iTunes 9 gedaan en thuisdeling ingesteld. De eerste keer, geen problemen, de Library van de MBPro direct in beeld en ik kon cd's importeren op de Mini10. Echter, de mini10 disconnect lukraak wanneer ik mijn library wil importeren. Soms na 2 nummers soms pas na 24. iTunes moet dan opnieuw opgestart worden, dan connect hij ook weer zoals het hoort, maar disconnect weer net zo makkelijk. Zo lang ik niets importeer, blijft alles draaien. De muziek is allemaal drm-vrij.

Ik heb reeds een re-install gedaan op de mini, de Library opnieuw geimporteerd op de MBPro, thuisdeling uit gezet op beide machines en daarna weer aan, maar ik kom niets verder. Ook google geeft geen antwoord...of ik zoek niet met de goede termen

Wie heeft nog ideeën?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
kickje, ben nog geen stap verder. Ik heb een ander XP laptop op mijn account gemachtigd, en daar werkt het wel, dus het lijkt aan de mini10 te liggen....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
ben ik echt de enige?

Ik heb niets te melden.