Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Strikt gezien staan er nog geen prijzen: pricewatch: Compaq Mini 701ED pc (NG647EA) Zwart Het probleem is volgens mij dat de HP "end-of-life" is. Ik heb gisteren nog een prijs van laptopshop.nl gezien, maar op de site stond dat hij niet meer leverbaar was, dus die prijs moest nog uit de PW. Dat was de enige vermelding op dat moment. Wel bizar trouwens dat HP een dergelijke netbook opstuurt, wat willen ze daarmee bereiken?
[ Voor 46% gewijzigd door Grrrrrene op 15-09-2009 20:01 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
T-Mobile levert hem nog wel zo te zien: http://www.t-mobile.nl/pe...ls&ProductId=5449&Filter=
Zo te zien was het model inderdaad al redelijk oud toen we hem kregen en sowieso is het model vooral in het stuk verwerkt omdat het een mooie tegenhanger vormde voor de NB200, die wat accu betreft gelijkwaardig is. Ik denk dat HP het vooral naar voren wilde schuiven vanwege de deal met T-Mobile want het apparaat lijkt uberhaupt niet zo goed beschikbaar te zijn geweest als losstaande netbook.
Zo te zien was het model inderdaad al redelijk oud toen we hem kregen en sowieso is het model vooral in het stuk verwerkt omdat het een mooie tegenhanger vormde voor de NB200, die wat accu betreft gelijkwaardig is. Ik denk dat HP het vooral naar voren wilde schuiven vanwege de deal met T-Mobile want het apparaat lijkt uberhaupt niet zo goed beschikbaar te zijn geweest als losstaande netbook.
[ Voor 51% gewijzigd door Olaf op 16-09-2009 10:57 ]