Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HP 4200] Print 1 bestand meerdere Jobs

Pagina: 1
Acties:

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 19:02
Hallo,

Ik ben nu bij iemand die met het volgende probleem zit:
Wanneer hij vanuit excel iets wilt printen op de HP 4200 gaat dit gewoon goed. Echter wanneer hij het bestand bijvoorbeeld 3x wilt afdrukken print de printer het wel maar niet achterelkaar. Elke pagina ziet hij als een losse job.

De HP 4200 staat gedeeld op de server via de LTP poort. Op de server heb ik hem al verwijdert en met nieuwe drivers geinstalleerd. Op de clients heb ik ze opnieuw toegevoegd.

Google geeft aan dat het door de papier kwaliteit komt, dit staat echter goed.
Het meest rare is nog dat alleen Excel er last van heeft.

De andere printer (dit op de zelfde server gedeeld staat) via USB (HP 1010) doet het wel goed. Het kan dus niet door de print kwaliteit komen.

Wanneer een nieuwe excel document opent heeft hij er ook al direct last van.
In word, notepad etc.. gaat alles wel goed.

Hoe kan het dat alleen op de HP 4200 dit gebeurd en alleen in excel?

• Daros
Update:

Heb even Excel 2003 portable gedownload. Op de computers zelf staat Excel 2000.

Ook in Excel 2003 worden de opdrachten los geprint.

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Eigenschappen printer, geavanceerd, standaard settings, geavanceerd, aantal afdrukken. Hierachter staat waarschijnlijk een grijs vinkje bij verzamelen. Even aantal afdrukken op 2 zetten, vinkje weghalen, terug op 1 afdruk en OK. Nu zouden de afdrukken wel in 1 keer afgedrukt moeten worden.

• Daros
Xorsist schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:04:
Eigenschappen printer, geavanceerd, standaard settings, geavanceerd, aantal afdrukken. Hierachter staat waarschijnlijk een grijs vinkje bij verzamelen. Even aantal afdrukken op 2 zetten, vinkje weghalen, terug op 1 afdruk en OK. Nu zouden de afdrukken wel in 1 keer afgedrukt moeten worden.
Oke, ik heb ernaar gekeken maar helaas was dit niet het probleem. Heb het allebei de opties voor de zekerheid geprobeerd.

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Had zelf exact hetzelfde probleem en daar was dit de oplossing. Ik moest dit trouwens zowel op de "printserver" als op de client uitvoeren. Op de een of andere manier werd het op de client niet van de server over genomen.

Dat verzamelen is trouwens om als je een doc van ik noem wat 10 pagina's 10x afgedrukt wilt hebben hij dus 10x het doc in de juiste volgorde afdrukt. Anders krijg je 10x p1, 10 x p2 etc.

• Daros
Xorsist schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:27:
Had zelf exact hetzelfde probleem en daar was dit de oplossing. Ik moest dit trouwens zowel op de "printserver" als op de client uitvoeren. Op de een of andere manier werd het op de client niet van de server over genomen.

Dat verzamelen is trouwens om als je een doc van ik noem wat 10 pagina's 10x afgedrukt wilt hebben hij dus 10x het doc in de juiste volgorde afdrukt. Anders krijg je 10x p1, 10 x p2 etc.
Wat is precies de oplossing dan? Volgens mij vergeet je hem te plaatsen..

• Daros
Xorsist schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:27:

Helaas heb je directmessage uit staan...

Heb je toevallig nog het antwoord voor me?

• Daros
*kick*

• Daros
Nogmaals een kick dan..

• Daros
Kickje? Iemand?