Hallo,
Ik ben nu bij iemand die met het volgende probleem zit:
Wanneer hij vanuit excel iets wilt printen op de HP 4200 gaat dit gewoon goed. Echter wanneer hij het bestand bijvoorbeeld 3x wilt afdrukken print de printer het wel maar niet achterelkaar. Elke pagina ziet hij als een losse job.
De HP 4200 staat gedeeld op de server via de LTP poort. Op de server heb ik hem al verwijdert en met nieuwe drivers geinstalleerd. Op de clients heb ik ze opnieuw toegevoegd.
Google geeft aan dat het door de papier kwaliteit komt, dit staat echter goed.
Het meest rare is nog dat alleen Excel er last van heeft.
De andere printer (dit op de zelfde server gedeeld staat) via USB (HP 1010) doet het wel goed. Het kan dus niet door de print kwaliteit komen.
Wanneer een nieuwe excel document opent heeft hij er ook al direct last van.
In word, notepad etc.. gaat alles wel goed.
Hoe kan het dat alleen op de HP 4200 dit gebeurd en alleen in excel?
Ik ben nu bij iemand die met het volgende probleem zit:
Wanneer hij vanuit excel iets wilt printen op de HP 4200 gaat dit gewoon goed. Echter wanneer hij het bestand bijvoorbeeld 3x wilt afdrukken print de printer het wel maar niet achterelkaar. Elke pagina ziet hij als een losse job.
De HP 4200 staat gedeeld op de server via de LTP poort. Op de server heb ik hem al verwijdert en met nieuwe drivers geinstalleerd. Op de clients heb ik ze opnieuw toegevoegd.
Google geeft aan dat het door de papier kwaliteit komt, dit staat echter goed.
Het meest rare is nog dat alleen Excel er last van heeft.
De andere printer (dit op de zelfde server gedeeld staat) via USB (HP 1010) doet het wel goed. Het kan dus niet door de print kwaliteit komen.
Wanneer een nieuwe excel document opent heeft hij er ook al direct last van.
In word, notepad etc.. gaat alles wel goed.
Hoe kan het dat alleen op de HP 4200 dit gebeurd en alleen in excel?