[Windows 7 ]Uit slaapstand geen beeld *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb sinds enige tijd W7 op mijn PC staan. Verdere specs zijn een ASUS P5K Deluxe moederbord, Intel E6750 CPU, 4 GB Ram en een 8600 GTS videokaart. Nu is het zo dat als na enige tijd inactiviteit mijn scherm uit gaat (logisch) en daarna gaat ook de gehele PC in slaapstand. Tot zo ver alles okay want dat staat zo ingesteld. Maar als ik mijn PC uit de slaapstand wil halen door bijvoorbeeld de muis te bewegen dan gaat hij inderdaad aan maar ik krijg geen beeld op mijn monitor ? Er komt te staan "no video input" en dan lijkt mij dat de videokaart dus niet opstart/ aan gaat met de rest van het systeem.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen want nu moet ik steeds resetten en dat is lastig.

Ik hoor graag,

The Meaning

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 07:32

Willem2

Ω is futile

Ik gebruik zelf de MST tool hiervoor; werkt prima! Heeft nvidia wel vaker last van onder Vista en W7 in mijn ervaring. Zal wel iets met de drivers zijn, maar exacte oorzaak kan ik je niet vertellen.

http://slicksolutions.eu/mst.shtml

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga gelijk even naar deze tool kijken en dan hoor je nog van me.
Bedankt zo ver.

Verwijderd

Topicstarter
Gedownload en wat geprobeerd maar ik geloof niet dat ik dit programma helemaal begrijp en het engels kom ik slecht uit. Zou je zo vriendelijk willen zijn mij uit te leggen wat ik moet doen?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat je een link plaatst en zelf zegt er altijd mee te werken maar dat je het niet even uitlegt aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er is geen vertaalverplichting aan onze kant hoor :)

Maar om niet de lulligste te zijn: wat begrijp je niet aan de uitleg op de pagina?
Is het te technisch, helpt het al je een klein deel door een vertaalsite trekt (niet ideaal, maar goed)?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 07:32

Willem2

Ω is futile

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Pagina: 1