Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop start niet meer op, C: niet toegankelijk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw op dit forum, ik heb al wat topics bekeken, die een beetje vergelijkbaar waren met die van mij, maar toch kom ik er niet uit.

Mijn laptop met Vista startte van ene op de andere dag niet meer op. Met een boot cd is de harde schijf niet te lezen, zelfs niet te zien.
Mijn vraag is, of ik hier nog iets mee kan, en zo ja, wat zou ik nog kunnen doen, of dat ik echt al mijn gegevens kwijt ben.

Ik heb er niet echt veel verstand van, maar kan er wel aardig mee overweg, dus ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen zodat ik misschien wat bestanden terug zou kunnen halen..

Greetzz Mandy

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zie je de schijf nog wel in de BIOS? Je zou kunnen overwegen om de schijf uit de laptop te (laten) halen en deze bijvoorbeeld via usb aan te sluiten op een ander systeem.

Desktop | Server | Laptop

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
Als je een intel chipset hebt:
download eens de laatste intel matrix storage drivers, prop die op een USB stick, laad vista in recovery mode en laad die drivers tijdens de setup en je schijf is dan hopelijk zichtbaar.

als je een andere storage chip hebt zou ik die eens proberen.

wat voor bak is het eigenlijk?

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.