Vorige week startte ik de computer op. Alles leek goed te gaan. De fans draaiden, de harddisks startten op maar de monitor bleef op standby. Dus ik druk die powerknop nogmaals in om hem weer uit te zetten en weer aan te zetten en hij deed het weer.
Vervolgens 3 dagen achter elkaar deed hij het gewoon door 1 keer op de powerknop te drukken.
Gisteren echter hetzelfde probleem. Ik heb serieus de pc wel 80 keer aan en uit moeten zetten waarna hij het na drie kwartier deed. Vandaag werkte hij de eerste keer ook weer niet en de tweede keer pas. Ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt voordat hij gewoon nooit meer aan gaat.
Wat kan het probleem hier zijn??
De pc is zelfgebouwd en heeft een jaar lang perfect gefunctioneerd.
E8400
Asus P5E VM HMDI
4GB Kingston
2x 320gb HD
Antec Fusion
Dell 2405 FPW
Be Quiet 550W
HD 4850
Vervolgens 3 dagen achter elkaar deed hij het gewoon door 1 keer op de powerknop te drukken.
Gisteren echter hetzelfde probleem. Ik heb serieus de pc wel 80 keer aan en uit moeten zetten waarna hij het na drie kwartier deed. Vandaag werkte hij de eerste keer ook weer niet en de tweede keer pas. Ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt voordat hij gewoon nooit meer aan gaat.
Wat kan het probleem hier zijn??
De pc is zelfgebouwd en heeft een jaar lang perfect gefunctioneerd.
E8400
Asus P5E VM HMDI
4GB Kingston
2x 320gb HD
Antec Fusion
Dell 2405 FPW
Be Quiet 550W
HD 4850