Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft gold certificated partner

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn werk moet ik mij aanmelden / registreren als gold certificated partner bij microsoft.
Hoe en waar kan ik dit precies doen op hun site, en wat zijn de kosten?

Word telkens doorverwezen naar een engelse site, maar weet niet of dit goed is en voor welke opties ik daar moet kiezen.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 21:22

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik snap niet goed wat je bedoeld. Het bedrijf waar ik werk is (managed) gold partner bij MS maar dat hebben wij omdat we voldoende competenties hebben (volgens de MS filosofie). Volgens mij ben je een beetje op het verkeerde spoor bezig. Wat probeer je precies te doen en waarom?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

lol GLY je kunt je daar niet even zomaar voor opgeven om dat te worden.
Je kunt je hiervoor classificeren zoals bonzz.netninja zegt en dan beslist ms of je een gold partner word/bent ja of nee.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
Ons bedrijf was altijd al gold certificated partner, maar het bedrijf is falliet verklaard. En heeft sinds kort een doorstart gemaakt. Bedrijfsnaam is gelijk gebleven, maar wel andere eigenaar van een andere bv.

Voorheen kregen wij altijd een keer in de zoveel tijd zo'n grote map met alle licenties / dvd's van de pakketen. En willen dit graag weer hebben.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:02:
Ons bedrijf was altijd al gold certificated partner, maar het bedrijf is falliet verklaard. En heeft sinds kort een doorstart gemaakt. Bedrijfsnaam is gelijk gebleven, maar wel andere eigenaar van een andere bv.

Voorheen kregen wij altijd een keer in de zoveel tijd zo'n grote map met alle licenties / dvd's van de pakketen. En willen dit graag weer hebben.
Ben je niet in de war met een MAPS-licentie waar je alleen maar registered partner voor hoeft te zijn?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

@GLY:
Dit was natuurlijk heel goed zelf uitzoeken met bijv: http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a en dan kom je, door de eerste hit te volgen, hier: https://partner.microsoft.com/40013031

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:02:

Dan vraag ik mij af, wellicht dat andere certified partners dat weten (ik ben er geen).
Ben je na failliet te gaan en weer doorstarten nog steeds gold partner ? lijkt me beetje vreemd?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 21:22

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik denk het niet. Je moet voldoen aan de competenties (afhankelijk van je partnership). Als je doorstart ben je eigenlijk (denk ik) weer een nieuw bedrijf dus mag je opnieuw aan de bak om referenties te gaan verzamelen. Denk ik :) Maar anders he...zou ik gewoon ff MS bellen. Daar zijn ze immers voor. Waren jullie voorheen managed partner? Dan kun je natuurlijk gewoon je accountmanager daar bellen/ocs-en

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

je kan contact opnemen met: certpartner@msdirectservices.com

dit is de certified partnership servicedesk, zij kunnen jou verder helpen.

de kosten voor certified partner zijn 1600 euro per jaar, indien je bepaalde competenties hebt bereikt kan je upgraden naar gold partner.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ook te vinden op http://partner.microsoft....partner?countrycode=nl-nl overigens..

Dus om dáár nou een topic voor te openen getuigt niet echt van het doen van onderzoek.
En laat dat nou wel hetgene zijn waar we hier prijs op stellen.

ps: Het heet Certified Partner.

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 15-09-2009 12:36 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.