Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Ben net bezig geweest met het downloaden van apps voor mijn Touch Diamond 2. Nu geeft hij regelmatig aan dat deze apps een nieuwere versie van Microsoft . NET Framework nodig hebben. Waar haal ik zoiets vandaan en is het makkelijk te installeren. Zo doet omniano het bijvoorbeeld niet :(

Is er nog een app voor een kompas? Ik weet dat digitale kompassen hardware matig op een telefoon staan. Is er een software matige die werkt op mijn toestel? Heb al wel wat gevonden maar goed werken doet het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Ciedric op 15-09-2009 01:40 ]

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Omdat je er niet bij zet welk kompas je geprobeerd hebt moet ik gokken maar heb je deze al geprobeerd? :)
Of misschien deze (die andere kreeg niet iedereen aan de praat)?

[ Voor 26% gewijzigd door Henri op 15-09-2009 07:52 ]

• Ciedric
Ja sorry, klopt beide doen het wel, de eerste is alleen veel te klein en werkt verder niet. Het laat ook geen icoontje achter waardoor je hem in je programma's moet zien te vinden. De andere werkt wel denk ik, maak alleen geen verbinding met satelieten omdat ik binnen zit.

Programma's zoals egg timer, flashlite en het spelletje tic tac toe werken niet omdat ik een verouderde (?) NET. Framework heb. Die apps komen trouwens van dezelfde site af (freewarepocketpc.net)

Verder heb ik geprobeerd om Omniano te installeren alleen doen de links het niet meer op de site die ik gevonden had (ben even de naam kwijt) Verder op in dat topic vond ik een beta versie maar die zorgt ervoor dat mijn trilfunctie blijft hangen, verder kan je daar alleen maar piano mee spelen en geen drum en fluit. Heb ook geprobeerd om de omniano 1.1.2 er bij te zetten maar dat werkt niet. Wie heeft een goede link/ CAB bestand voor mij?

Alvast bedankt

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52

TeeDee

CQB 241

Wat dacht je ervan om gewoon het laatste .Net framework bij Microsoft op te halen?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
andere werkt wel denk ik, maak alleen geen verbinding met satelieten omdat ik binnen zit.
Ja sterk punt maar heb je dan uberhaupt wel opties? Hij moet toch een referentiekader hebben en ik zou niet weten hoe hij anders 'true north' moet gaan vinden?

• Ciedric
Het kompas werkt op de gps vandaar. Het werkt op software ipv hardware zoals op een iPhone of de htc hero.

Ben al bij Microsoft geweest maar daar vond ik alleen framework .net voor de pc en niet voor mijn mobiel. Ben er niet zo handig in.

Weet iemand een link voor omniano the band zonder bug dat mijn trilfunctie blijft hangen?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

http://www.microsoft.com/...e1b196d5c0&displaylang=en
http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en

Enfin, gewoon [google=.net framework mobile 6] dus.
Wat betreft het kompas: als het op GPS werkt moet je een GPS signaal (nouja, 3) kunnen ontvangen. Dus buiten.
Sowieso betwijfel ik een beetje dat je je kompas nodig zult hebben in de woonkamer..

[ Voor 26% gewijzigd door r0b op 15-09-2009 21:14 ]

• Ciedric
r0b schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:12:
http://www.microsoft.com/...e1b196d5c0&displaylang=en
http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en

Enfin, gewoon [google=.net framework mobile 6] dus.
Wat betreft het kompas: als het op GPS werkt moet je een GPS signaal (nouja, 3) kunnen ontvangen. Dus buiten.
Sowieso betwijfel ik een beetje dat je je kompas nodig zult hebben in de woonkamer..
Hoe installeer ik die framework op mijn telefoon. Had deze site ook gevonden en uitgeprobeerd. Ik doe iets fout denk ik. Ik open de boel namelijk op de pc waardoor hij het op de pc gaat installeren. Wat is de juiste manier hiervan?

Klopt buiten werkt hij wel. Of ik hem nodig heb? Natuurlijk niet maar ik vind het wel erg leuk, spelletjes heb je ook niet nodig maar zijn ook leuk (sommige dan) Ik werk trouwens met de Richess o.i.d. en die werkt ;)

Verder had ik een dvix speler voor op je mobiel. Mooi een CAB-bestand, downloaden en installeren ging maar op starten niet. Hij gaf aan dat ik een Pocket PC versie nodig had. Is dat nu net eentje die ik nergens kan vinden ook niet op de site van dvix.

Verder ben ik op zoek naar de goede versie van omniano the band. Ik heb een beta versie die niet helemaal jofel werkt. De vernieuwde versie zijn er wel maar de links zijn dood op die website xda developers forum.

Sorry voor de noob vragen maar ik heb er weinig verstand van

Alvast bedankt voor de reacties ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ciedric op 16-09-2009 08:26 ]

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ciedric schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:22:
[...]

Hoe installeer ik die framework op mijn telefoon. Had deze site ook gevonden en uitgeprobeerd. Ik doe iets fout denk ik. Ik open de boel namelijk op de pc waardoor hij het op de pc gaat installeren. Wat is de juiste manier hiervan?
Gewoon je diamond2 via active sync met je pc verbinden. Daarna .Net installeren. Hij installeert idd iets op je pc, maar daarna stuurt hij de cab via active sync naar je diamond2.

succes

• Ciedric
Tito129 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:52:
[...]

Gewoon je diamond2 via active sync met je pc verbinden. Daarna .Net installeren. Hij installeert idd iets op je pc, maar daarna stuurt hij de cab via active sync naar je diamond2.

succes
Thnx, dat moet wel gaan lukken :D

Regelmatig zie ik de volgende dingen op een site staan:
WVGA
QVGA
VGA
WQVGA

Via deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=477002 ivm omniano the band
Het heeft met je beeldscherm te maken maar welke heb ik nodig voor mijn diamond 2?

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 14:34
Ciedric schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:13:
[...]

Thnx, dat moet wel gaan lukken :D

Regelmatig zie ik de volgende dingen op een site staan:
WVGA
QVGA
VGA
WQVGA

Via deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=477002 ivm omniano the band
Het heeft met je beeldscherm te maken maar welke heb ik nodig voor mijn diamond 2?
Jij hebt WVGA nodig (Wide VGA, VGA = 640 x 480, dit in Widescreen is 800 x 480).

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• Ciedric
Thnx, ben inmiddels lid geworden van xda-developers en nu kan ik de boel wel downloaden.

Straks na werk even kijken of ik dat framework.net 3.5 op mijn diamond kan krijgen :D

Framework 3.5 ging er met gemak op net zoals andere apps. Zit alleen nog te hannesen met een divx player

[ Voor 23% gewijzigd door Ciedric op 17-09-2009 10:09 ]

Pagina: 1