Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer aspire 1300 nieuw leven in blazen

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Verwijderd

Topicstarter
De harde schijf ratelde als een malle toen hij 2 jaar geleden ermee op hield, dus ik denk dat het onderdeel wat ik moet vervangen de harde schijf is. ik weet alleen dat er ultra ata 100 20gb op de sticker op de voorkant staat.

duss... hulp is erg op prijs gesteld

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat verwacht je nu eigenlijk? Open de laptop, haal de harde schijf eruit, kijk op de pagina bij Acer wat er nog in kan, en koop een nieuwe harde schijf. Of laat hem repareren. Maar je zult het toch echt zelf moeten doen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 01:14:
Wat verwacht je nu eigenlijk? Open de laptop, haal de harde schijf eruit, kijk op de pagina bij Acer wat er nog in kan, en koop een nieuwe harde schijf. Of laat hem repareren. Maar je zult het toch echt zelf moeten doen :)
ja nou ik heb dus al rond lopen gucken, maar ik snap dus de ballen van welke schijf ik dan moet aanschaffen. vervangen kan ik zelf wel.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 01:18:
ja nou ik heb dus al rond lopen gucken, maar ik snap dus de ballen van welke schijf ik dan moet aanschaffen. vervangen kan ik zelf wel.
"gucken"? Nieuw dialect?

Maar wat kun je dan niet vinden? Wat heb je al geprobeerd uit te zoeken? Alleen zeggen dat je gezocht hebt is onvoldoende informatie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Open laptop,
Verwijder harddisk
Zie dat het een gewone laptop harddisk is.
Haal nieuwe harddisk.
Plaats in laptop.
Sluit Laptop
Klaar.

Heb ik iets gemist?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoogstens dat er misschien een beperking op de maximale grootte van de harddisk zit, doordat het een wat oudere BIOS zal zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 01:23:
[...]

"gucken"? Nieuw dialect?

Maar wat kun je dan niet vinden? Wat heb je al geprobeerd uit te zoeken? Alleen zeggen dat je gezocht hebt is onvoldoende informatie :)
het is een Hitachi travelstar model IC25N020ATCS04-0 4200rpm

ATA/IDE

ik heb dit gegoogled en ver kwam ik niet

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Vreemd... ik zoek op google naar Acer Aspire 1300 "replace harddrive". De eerste link is dit. Dan zie je dat dat voor de 1520 is, klik je op de linkje die 1300 zegt, kom je bij een praktisch dezelfde pagina uit.

En dat is dan ook alleen de EERSTE link die ik heb gevolgd...

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoals hier boven ook al wordt aangegeven, ga eens op zoek naar hoe je een hdd moet vervangen in het ding. Er is meer dan zat te vinden over harde schijven als je zelf een beetje moeite doet zoals je uit de reactie van dusty kan opmaken.

Dit topic gaat dan ook op slot wegens gebrek aan inzet. Mocht je na het zelf proberen uitzoeken nog tegen problemen aanlopen kun je uiteraard een nieuw topic openen, waarin je precies aangeeft wat je hebt gedaan en waar je nog tegenaanloopt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.