Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ook ik de overstap van symbian naar Android wil gaan maken wil ik jullie om advies vragen!
Wat doe ik ermee?
Navigeren
Bel/sms GOH:P
Internetten emailen
dat is het eigenlijk.
Wat zou dan de handigste beste keuze zijn van de toestellen die er op dit moment te krijgen zijn?
Ikzelf vind het design van de HTC Hero heel mooi en de specificatie's van dit toestel staan mij ook wel aan.
En ik moet eerlijk zijn ik ben verder eigenlijk nog niet gaan kijken omdat ik deze zo mooi vind,maar wel veel verschillende meningen over het toestel te horen krijg.
Mochten jullie meer over mijn vraag willen weten hoor ik het graag.

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 15-09-2009 14:40 . Reden: Aanhef/groeten/denken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zou mezelf eerst is afvragen in welk tijdsbestek ik een nieuwe mobiel wil?
Dan of ik genoeg heb aan een virtueel toetsenbordje of echt een hardwaretoetsenbordje wil?

Op dit moment is de HTC Hero [part three] gewoon hot!
Een ander alternatief is de Samsung Galaxy I7500 en dan houdt 't ook wel op.

Gaat het je om de 'Sense' (schil die HTC op Android heeft gelegd) dan moet je de HTC Hero nemen..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij ben je een klein stukje van m'n post vergeten:
Overigens, op GoT verwachten we dat je aangeeft wat je zelf al gevonden hebt, wat je eigen mening over die toestellen is, en met welke specifieke vragen je nog zit. Mocht je dus een topic openen, breidt je vraag dan wel wat uit :)
Kortom, wat denk je zelf? Mocht je helemaal nog niet weten hoe het allemaal zit, dan kun je hier op GoT een aantal interessante topics vinden. Je beschrijft zelf de HTC Hero. Daarvoor hebben we een ervaringen- en discussietopic. Zie daarvoor: HTC Hero [part three]. Van de andere Android-telefoons vind je ook topics in TFA.

Wat betreft je eisen.. dat kan elke Android-telefoon. Dat schiet dus niet op. Je zult je vraag wat helderder moeten formuleren. Maar ik denk dat het verstandiger is om eerst wat topics/reviews door te lezen zodat je al een beetje je eigen mening kan vormen over wat je zoal een leuke telefoon lijkt. Als je dan nog specifieke vragen hebt, kun je ze hier stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En nog enige eisen / pimping van de TS? Wat wil je? Wat is je budget? Wat heb je zelf uitgezocht?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit