Ik heb een probleempje met de volgende code:
De database wil de rijen niet updaten. De query vult content netjes in wanneer ik '$theData' vervang met 'blabla' en als ik $theData echo krijg ik ook netjes de gewilde output.
Het probleem is misschien dat ik ebooks van max 1.5 mb in de database wil zetten. Kan het hem zitten in de grootte van die bestanden? Ik gebruik een longtext veld.
Alvast bedankt!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <?php error_reporting(E_ALL); $con = mysql_connect("localhost","xx","xx"); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error()); } mysql_select_db("xx", $con); $string = file_get_contents('etext_nl2.txt'); // begin loop $token = strtok($string, "-"); while ($token != false) { $myFile = "ebooks/".$token.".txt"; $fh = fopen($myFile, 'r'); $theData = fread($fh, filesize($myFile)); fclose($fh); mysql_query("UPDATE books_nl SET contents = '$theData' WHERE etext = '$token'"); echo $token."<br>"; $token = strtok("-"); } mysql_close($con); ?> |
De database wil de rijen niet updaten. De query vult content netjes in wanneer ik '$theData' vervang met 'blabla' en als ik $theData echo krijg ik ook netjes de gewilde output.
Het probleem is misschien dat ik ebooks van max 1.5 mb in de database wil zetten. Kan het hem zitten in de grootte van die bestanden? Ik gebruik een longtext veld.
Alvast bedankt!