Verwijderd

Topicstarter
Is het toegestaan om een artikel van een andere site op je eigen site te weergeven. En dan onderin de artikel een link naar de officiële site zetten.

(ik weet niet of dit topic hier thuis hoort, maar ik kon geen betere plek vinden)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 20:23 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou zeggen: zoek eens op wat copyright betekent. Daar staan artikels vol van op het internet.

Je maq quoten van websites zolang je de bron weergeeft, maar je mag niet artikels integraal overnemen. Een uittreksel/quote is dus normaal OK, maar je website vullen met andermans werk niet. Maar dat kun je toch zelf ook wel verzinnen? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel bijvoorbeeld bij pcmweb zijn de nieuws artikelen (soms, niet altijd) van andere sites gehaald, en wat zij doen is het beetje veranderen, maar ze zetten wel een link naar de officiële site.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 20:27 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

WL is inderdaad niet voor onderwerpen als deze. Aangezien je nog niet genoeg posts hebt om toegelaten te worden tot SG waar het wel op zijn plek zou zijn, sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.