Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Klopt, ik had het eerst ook niet door en leek me al erg langzaam.
Maarja 650GB in de map C:\user\ dat is nogal bijzonder, zelfs zo overdreven dat ik niet snap waarom ze het getest hebben. Het staat op de website trouwens vrij duidelijk (User data heet 1 van de assen) maar ja met zoveel data had ik daar ook niet aan gedacht.
Even gekeken en zelf hier is die map maar 500MB groot (met daarin meer dan 300 Miljoen bestanden). Op een computer waar toch bijna 500GB aan rauwe data op staat.
Maarja 650GB in de map C:\user\ dat is nogal bijzonder, zelfs zo overdreven dat ik niet snap waarom ze het getest hebben. Het staat op de website trouwens vrij duidelijk (User data heet 1 van de assen) maar ja met zoveel data had ik daar ook niet aan gedacht.
Even gekeken en zelf hier is die map maar 500MB groot (met daarin meer dan 300 Miljoen bestanden). Op een computer waar toch bijna 500GB aan rauwe data op staat.
Zo bijzonder is dat niet als je een 1TB-schijf als 1 partitie gebruikt en al je data (films, downloads etc.) keurig, zoals het hoort, in je user-dir bewaart.roy-t schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:21:
Klopt, ik had het eerst ook niet door en leek me al erg langzaam.
Maarja 650GB in de map C:\user\ dat is nogal bijzonder, zelfs zo overdreven dat ik niet snap waarom ze het getest hebben.
Bericht is verduidelijkt
Ik ben helemaal geen stagiair
dan nog is het een gigantische open schuurdeur en daardoor ook weinig nieuwswaardig.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik zat nog even te twijfelen of ik het wilde melden, maar als er nu toch al een artikel over dit topic is... 
Dit mag imho nog wel even genuanceerd worden met het feit dat je ná zo'n installatie nog je backups moet terugzetten, software moet installeren, etc. Het is in mijn ogen niet mogelijk om een 'eerlijke' vergelijking te maken tussen een 'in-place upgrade' een een schone installatie.Wie geen zin heeft om zo lang te wachten, kan beter een schone Windows 7-installatie overwegen. Die installatie zou slechts een halfuur tot drie kwartier kosten, zelfs op een relatief trage machine, zo blijkt uit de testresultaten.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Pagina: 1