[Bowtie] Memorygebruik loopt op tot grote hoogte?

Pagina: 1
Acties:

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Hey ik zag dat er veel mensen zijn die Bowtie gebruiken, de iTunes controller en audioscrobbler.
Nu heeft Bowtie geen officieel forum of email ofzo dus vraag ik het aan mede gebruikers.

Is het alleen bij mij of ook bij andere gebruikers dat Bowtie veel geheugen gebruikt ?
Als ik het nieuw start gebruikt het ongeveer 26MB maar na gebruik (luisteren van veel nr's etc) blijft het geheugen gebruik groeien tot meer als 220MB !!!

Het is een perfecte tool maar dat geheugen gebruik is wel extreem....
Ben benieuwd, wat jullie ervaringen zijn.

OS 10.6.1
Bowtie v1.0b2

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:48
Reveal! schreef op maandag 14 september 2009 @ 20:01:
Hey ik zag dat er veel mensen zijn die Bowtie gebruiken, de iTunes controller en audioscrobbler.
Nu heeft Bowtie geen officieel forum of email ofzo dus vraag ik het aan mede gebruikers.

Is het alleen bij mij of ook bij andere gebruikers dat Bowtie veel geheugen gebruikt ?
Als ik het nieuw start gebruikt het ongeveer 26MB maar na gebruik (luisteren van veel nr's etc) blijft het geheugen gebruik groeien tot meer als 220MB !!!

Het is een perfecte tool maar dat geheugen gebruik is wel extreem....
Ben benieuwd, wat jullie ervaringen zijn.

OS 10.6.1
Bowtie v1.0b2
Same here. Applicatie blijft maar groeien. Inmiddels 300 mb... beetje jammer dit.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:01

Nietzman

Woei!

Bowtie is imo gewoon vaporware. Die developers willen zich op zo belachelijk veel projecten storten dat ze de helft dood laten bloeden.

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
heel erg zonde :(
Brillante tool, hoop dat ze het afmaken !