Toon posts:

8 pin kabel bij subwoofer, en nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb van vrienden voor nieuwe huisje een setje gekregen. Gaat om de JVC SP-THR1. Alle 5 de surround speakers kunnen op de subwoofer aangesloten worden. Vanuit de Subwoofer komt een 8 pinnige kabel. Dit is meteen het probleem. Deze kan ik nergens op aan sluiten. Bij deze set zat geen receiver. Nu heb ik begrepen dat JVC de enige is met dit soort kabels. Echter kan ik nergens die receiver(modelle: JVC XV-THC3, XV-THC6, XV-THS55, XV-THS58, XV-THS66, XV-THS77, XV-THR1, XV-THR3) los kopen met de deze aansluiting.

Hebben jullie misschien een alternatieve oplossing voorradig? Of waar ik deze dingen wel los kan vinden?

alvast bedankt!

Verwijderd

hoi ik heb precies hetzelfde , is het bij jouw gelukt?
hoor het graag?

alvast bedankt

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Maak eens een foto van die aansluiting.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

foto lukt me niet vandaag. maar het is een 10 pins stekker die uit mijn subwoofer komt en naar een receiver moet,ik heb begrepen dat allen JVC deze receiver heeft, maar bijna niet meer leverbaar

• Tuskermalt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:56
Hier op de site van JVC staan allemaal handleidingen van JVC versterkers en noem maar op als je daar zoekt op een van type nr's die je gaf kun je in de manual zien wat voor aansluitingen erop zitten.
Zover ik ff snel heb gekeken zit er bijvoorbeeld op die XV-THC3 zo'n aansluiting op de achterkant naar de subwoofer. Oftewel je moet met zo'n cinema dvd speler die set luidsprekers aansturen.

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb waarschijnlijk de pin layout voor je gevonden op de volgende site: http://www.fixya.com/supp..._pin_pinout_speaker_cable
Looking at the connector, there are 3 rows of pins.
Starting with the first row closest to the alignment mark:
[Power On],[Center Speaker],[Sub Woofer]
[Surround Right],[Speaker Ground],[Surround Left]
[Right],[Left]
Misschien kun je hier iets mee om de luidspreker set op een andere versterker aan te sluiten?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Kun je dat setje niet omruilen voor iets fatsoenlijks? (Iets wat met één of andere custom stekker alleen maar op bepaalde specifieke apparaten van één merk aangesloten kan worden, noem ik niet "fatsoenlijk" namelijk.)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1