Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn touchscreen.
Heb hem 2 dagen gelden gekocht, het was een demo model, dus kreeg de nodige korting.
Omdat er vanalles aan software opstond waar ik niks aan heb en omdat ik een partitie erbij wilde maken, heb ik alles er vanaf gehaald en vista 64x ultimate opgezet.

Nu werkt dus alles behalve het touchscreen gedeelte, dus ik naar hp gebeld voor ondersteuning, wat ik eraan moest doen. Krijg ik daar het antwoord van wij ondersteunen geen vista ultimate alleen de originele besturing systeem (was vista home 64x), en dat ik maar op de hp site moest kijken voor drivers en anders terug naar de winkel. In het ergste geval kon ik dan van hun een opstart cd kopen.

Dus ik via de bios proberen de recoveren via knop F11, start alles gewoon door, dus dat werkt ook niet.
De hp site voor drivers heb ik allemaal proberen te installeren, maar nog steeds niks.
Ik heb niet al teveel verstand van computers, wel iets meer als de gemiddelde mens, maar nu weet ik het ook niet meer.
Ik zit er hard aan te denken om windows 7 te installeren, mischien heeft die er drivers voor.
Of mischien dat iemand anders mij kan helpen.