past het of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• vediox
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10-2018
hallo tweakers,

Mijn videokaart is kapot gegaan en nu was ik van plan een nieuwe te kopen maar het s nogal een gedoe want er zijn een aantal vragen waar ik geen antwoord op weet. ter informatie ik had een GF 8600 GTS en ik was van plan een GF 260 GTX te kopen, nu zijn er een aantal problemen.
1. Als ik deze kaart koop heb ik ook andere voeding nodig wat ik heb maar en 420 watt voeding.
2. Past deze kaart in me moederbord? ik heb een asus P5B hiebij weet ik niet vreselijk veel over een PCI 16x slot.

ik hoop dat jullie antwoord hebben.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:07
support.asus.com > moederbordboekje volgens mij moet mag die p5b geen enkel probleem zijn
en welk merk voeding heb je + de rest van de specs van je systeem?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie je andere topic, daar wordt ook verwezen naar Welke voeding heb ik nodig? Deel 22 :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• vediox
Nou het merk van me voeding viel moeilijk te vinden ik zag LPK12-420W staan. Daarnaast staa hier een lijstje van me computer:
moederbord: P5B asus
geheugen: 2x 1GB
1 RW-dvd speler
1 cardreader
prosesor: intel 6750 (dacht ik)
harddisc 320 GB
voor de rest weinig boeiends

:P

• vediox
daarnaast had een vriend het over een PCIe x16 v2.0 kaart maakt dit niet uit?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Thandor in "nieuwe voeding ja of nee?"

Lijkt me toch vrij duidleijk. Mbt PCIe kun je in de specs van moederbord en VGA kijken en evt een beetje zoeken als je je zorgen maakt (hier op GoT is er ook aardig wat over geschreven). Het is de bedoeling dat je pas op GoT een vraag stelt als je eerst zelf de moeite gedaan hebt om op zoek te gaan - en dat je duidelijk laat zien wat je al gedaan/gezocht hebt als je een topic opent. Dat ontbreekt hier, dus gaat helaas ook dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.