Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Topicstarter
Mijn Samsung m150 (verkregen via postbankactie) heeft de vreemde gewoonte om soms spontaan te gaan bellen. Eerst alleen maar naar mijn vriendin, die bovenin mijn telefoonlijst stond. Daarom dacht ik dat het kwam door het per ongeluk indrukken van toetsen. Na automatisch toetsenblokkeren ingesteld te hebben en mijzelf bovenin de telefoonlijst te plaatsen bleef het probleem zich helaas voordoen. Ook op momenten waarvan ik zeker ben dat er geen toetsen ingedrukt zijn. Vandaag belde mijn telefoon voor het eerst spontaan iemand anders dan mijn vriendin op, terwijl mijn telefoon de hele dag met toetsenvergrendeling aan op mijn bed heeft gelegen en niemand hem zelfs maar aangeraakt heeft. Opvallend is dat het spontaan bellen alleen gebeurt als diegene in de buurt is (minder dan 100 meter).

Een zoekactie op google leverde enkele vergelijkbare gevallen op. Dit waren echter smartphones, terwijl ik een budget phone heb.

Weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt en hoe ik het kan verhelpen?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:39
Telefoon resetten?

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:46

HaTe

haat niet

*weg* Het is hier de huiskamer niet.

[ Voor 73% gewijzigd door pven op 15-09-2009 08:18 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Apart ik heb sinds kort een soortgelijk probleem met een ander toestel.

Blackberry 8820 stuurt uit zichzelf SMS

Waarschijnlijk vocht.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
als er een umts simkaartje inzit heb je daar je antwoord.
zie het probleem vaker voorbij komen rare storingen met budget samsung phones en umts sims.
die dingen gaan helemaal trippen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before