Ik heb ongeveer een jaar geleden een pc samengesteld die een half jaar lang zonder problemen heeft gewerkt, sinds een half jaar zit ik met een onopgelost probleem. Het probleem is dat ik op onregelmatige tijden spontaan een blue screen krijg, de blue screen staat er nog geen 1 seconde op en de pc start opnieuw op.. Tijdens het gamen als ik Alt _ Tab om naar windows te keren en weer terug ga in de game bevriest de het spel en dan doe ik ctrl Alt del om weer terug te keren naar windows. En dan keer ik weer terug in het game na een paar pogingen doet de game het vreemd genoeg weer.. Soms als ik de pc opstart doet of de muis of de toetsenbord het niet dan haal ik de ubs eruit en doe ik het weer in en dan doet ie het vreemd genoeg weer wel of ik krijg weer die blue screen.. Ik probeer al van alles sinds een half jaar en de probleem heb ik nog steeds niet kunnen verhelpen,, Op windows xp krijg ik het meeste fouten daar werkt ie bijna helemaal niet, Daarna heb ik windows vista geinstalleerd waarbij de fouten in windows aardig zijn vermindert maar met gamen nog steeds hetzelfde, nu heb ik windows 7 geinstalleerd en die doet het ook net zoals bij vista af en toe blue screens af en toe na het opstarten doet de toetsenbord of muis het niet en bij het gamen blijft ie vastlopen,, als hardware heb ik de processor,, moederbord,, geheugen,, videokaart allemaal teruggestuurd en nieuwe ontvangen maar nog steeds is de probleem niet verholpen.. Wie o wie kan mij helpen en weet wat voor een probleem ik te maken heb,, Want ik ben er al een half jaar mee bezig en het is erg frusterend om telkens een onderdeel van mijn pc terug te sturen en na het ontvangen van de nieuwe onderdeel het probleem nog steeds niet is verholpen..Ik heb nog nooit overclockt dus dat is ook het probleem niet, Het is ook geen warmteprobleem. Mijn systeem is als volgd:
Antec ninehundred
intel core 2 duo E8500 @3,16
P5Q Pro Moederbord
4 x 1gb Corsair Dominator DDR2 PC2-8500 1066 mhz
Asus Nvidia 260 Gtx
Coolermaster 850M Voeding
Antec ninehundred
intel core 2 duo E8500 @3,16
P5Q Pro Moederbord
4 x 1gb Corsair Dominator DDR2 PC2-8500 1066 mhz
Asus Nvidia 260 Gtx
Coolermaster 850M Voeding