Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1 adressenboek in meerdere profielen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik gebruik voor mijn werk een behoorlijke reeks Outlook profielen. Dit omdat dit de enige optie is om met diverse Exchange servers van diverse klanten te kunnen communiceren.

Opzich is dit geen probleem natuurlijk, alleen ik zou graag 1 van mijn adressenlijsten beschikbaar willen hebben in alle profielen, die ook continu wordt bijgewerkt als ik een wijziging doorvoer.

Is dit mogelijk, en zo ja hoe?
Ik had al op Google gezocht, maar wellicht niet met de juiste termen want kon de oplossing niet vinden.

Alvast bedankt

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Is dit alleen op je eigen computer?

Dan kan je een pst-file aanmaken (File-> New-> Outlook Data File...) en daarin een Contacts map aanmaken. Vervolgens kan je deze pst-file in ieder mail profiel linken (File-> Open-> Outlook Data File...).

Een andere oplossing is om deze contact personen in een Live Hotmail account op te slaan en de Live Hotmail account aan ieder mail profiel toe te voegen. Op deze manier blijven de contact personen ook benaderbaar vanaf een andere computer.

Je kan deze extra Contacts map ook instellen als default;
http://www.msoutlook.info/question/262

HowTo-Outlook | MSOutlook.info