• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 22:24
Ik zit te denken om misschien zoiets aan te schaffen, maar kan vooralsnog niet veel modellen vinden. JVC had al enige tijd geleden de DR-MX1 uitgebracht en Panasonic de DMR-EH80V.
Een nieuw model van Toshiba is wel op komst, de RD-XV48DT/RD-XV49DT en RD-XV59DT (staat op de UK website). Eigenlijk is mijn hoofdvraag nu of er nog andere 'triple play' modellen zijn, of dat Toshiba de enige is op de Europese markt die zich hier nog aan waagt.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat wil je ermee doen? De kwaliteit van alle recente VHS-recorders is op zijn best belabberd omdat ze op de kosten besparen. Lang meegaan zal het i.i.g. niet. En dat terwijl je wel de hoofdprijs betaalt voor zo'n apparaat omdat alle functionaliteit gecombineerd is. Ik zou zelf sterk aanraden om een los VHS-apparaat te kopen (een tweedehands philips loopwerk uit midden jaren 90 bijvoorbeeld), zeker als je deze toch alleen wil gebruiken om oude tapes om te zetten. Als je klaar bent met overzetten, zet je het apparaat weg en neemt het ook geen ruimte meer in.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 22:24
Ik heb weinig tijd en banden digitaliseren staat totaal niet hoog op mijn prioriteitenlijst. Ik vind het gewoon prettig om nog een vcr klaar voor gebruik te hebben staan. En zo'n triple play apparaat vind ik dan wel praktisch, 1 apparaat, 1 afstandsbediening. Kan m'n hdd-recorder er ook uit, scheelt weer ruimte in de kast :)
Ja, het is relatief duur en wellicht niet een state-of-the-art player, maar daar heb ik vrede mee. En niet lang meegaan? Ik mag toch hopen dat dit wel weer zo'n 5 tot 10 jaar meegaat op z'n minst...? (zeker gezien het toch niet intensief wordt gebruikt)

Losse VHS is zeker ook nog een optie, maar dit is er ook een. Ik zoek naar de mogelijkheden.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:34

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica