Toon posts:

Automatisch inzoomen + Fn knop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Studio 15 Laptop alleen nu heb ik er erg vaak last van dat ik tijdens het internetten inzoom/uitzoom. Het gebeurt tijdens het bewegen van men muis op laptop, maar ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar krijg. Zal wel heel makkelijk op te lossen zijn maar wat snelle research leverde me weinig op. Dus hulp zou erg welkom zijn want het is redelijk irritant.

Verder ben ik ook benieuwd of je Fn toets kan omdraaien. Nu moet ik namelijk Fn gebruiken om gebruik te maken van F1-F12 en ik zou dat liever andersom zien :$. Dus de andere mogelijkheden onder F1-F12 gebruiken met Fn.

Alvast Bedankt x).

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:52:
Verder ben ik ook benieuwd of je Fn toets kan omdraaien. Nu moet ik namelijk Fn gebruiken om gebruik te maken van F1-F12 en ik zou dat liever andersom zien :$. Dus de andere mogelijkheden onder F1-F12 gebruiken met Fn.

Alvast Bedankt x).
Bios-optie, dus bij het booten even de juiste knop indrukken om in de bios te komen en dan vind je daar de optie om het te "switchen".

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:55:
[...]

Bios-optie, dus bij het booten even de juiste knop indrukken om in de bios te komen en dan vind je daar de optie om het te "switchen".
Zou je dat even wat nader uit kunnen leggen :$. Zoveel weet ik niet van computers.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:50:
[...]

Zou je dat even wat nader uit kunnen leggen :$. Zoveel weet ik niet van computers.
Precies weet ik het ook niet, maar bij het aanzetten van de laptop kun je volgens met met F2 in de bios. Daar staat ergens multimedia keys; die optie moet je even veranderen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:59:
[...]

Precies weet ik het ook niet, maar bij het aanzetten van de laptop kun je volgens met met F2 in de bios. Daar staat ergens multimedia keys; die optie moet je even veranderen.
zal er eens naar kijken, alvast bedankt.

Iemand enig idee over het andere probleem :o?

• Towap
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-12 08:43
zoomen in de browser is browser afhankelijk. Moet je dus even kijken in de instellingen van je bladerprogramma.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:10
Gelieve geen Google translate meer gebruiken. Bladerprogramma, wat een vertaling :')

Bij de meeste internetbrowsers zorgt control + scrollwheel voor het zoomen.. En je bedoelt echt zoomen, dus dat de letters groter worden? Het andere, op en neer gaan, heet namelijk scrollen. Mocht dat het geval zijn (en overigens ook een hint naar de andere optie), de uiterst rechterkant van je touchpad kan namelijk als srollwheel worden gebruikt.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-12 22:58
Voor de FN toets inderdaad met F2 in het bios gaan, en dan multimedia keys opzoeken(volgens mij zit die op de eerste pagina) daarna afsluiten met F10 (opslaan en afsluiten)

Dat zoomen komt door de drivers van het touchpad.

Dubbel klik op het grijze vlakje van synaptics->Gesture settings->Daar het vakje bij "enable" weghalen

Dit komt trouwens omdat je met 2 vingers op het touchpad zit, met de vingers naar elkaar toe bewegen is zoomen, de vingers van elkaar bewegen is uitzoomen

Verwijderd

Topicstarter
hellboy123 schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:29:
Dat zoomen komt door de drivers van het touchpad.

Dubbel klik op het grijze vlakje van synaptics->Gesture settings->Daar het vakje bij "enable" weghalen

Dit komt trouwens omdat je met 2 vingers op het touchpad zit, met de vingers naar elkaar toe bewegen is zoomen, de vingers van elkaar bewegen is uitzoomen
Dat dus, hartstikke bedankt iedereen :). Allebij opgelost nu. Mag slotje op!
Pagina: 1