Hallo,
Ik heb net weer Windows XP op deze computer geïnstalleerd en heb wat bestanden die ik vanaf de oude (linux)installatie gekopieerd had weer terug willen zetten. Dat leek goed te gaan tot ik een bestand tegenkwam dat "Disc 4 - 10 - Would?.ogg" heet. Tijdens het kopiëren kreeg ik deze foutmelding:
Kan ik iets doen om dat probleem op te lossen? Ik kan nu helemaal niks met dat bestand
Ik heb net weer Windows XP op deze computer geïnstalleerd en heb wat bestanden die ik vanaf de oude (linux)installatie gekopieerd had weer terug willen zetten. Dat leek goed te gaan tot ik een bestand tegenkwam dat "Disc 4 - 10 - Would?.ogg" heet. Tijdens het kopiëren kreeg ik deze foutmelding:
Als ik de naam van het bestand probeer te veranderen, of het helemaal wil verwijderen krijg ik een foutmelding die op hetzelfde neerkomt. Ook als ik via cmd.exe het bestand probeer te hernoemen lukt het niet:Cannot copy Disc 4 - 10 - Would?: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect
Ook als ik in plaats van de bestandsnaam *.ogg gebruik.The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
Kan ik iets doen om dat probleem op te lossen? Ik kan nu helemaal niks met dat bestand
Knight who says 你