Toon posts:

[V&A] koper laat niets meer van zich horen na akkoord, -2 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via V&A al vele dingen verkocht en gekocht, nu heb ik onlangs iets verkocht aan iemand die akkoord ging met de verkoop, zijn adres gaf en op 25/8 zei de volgende dag geld over te maken. Tot op heden heb ik niets meer vernomen v/d koper, mijn emails en DM worden niet beantwoord.

Wel is deze user nog actief op de website en post reacties. Ik heb nog niets verstuurd, maar heb wel andere tweakers nee moeten verkopen omdat ik dacht een deal te hebben, deze tweakers hebben nu geen intresse meer of hebben elders gekocht.

Is dit alles genoeg reden om een -2 achter te laten voor de user?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er was een overeenkomst, overeenkomst wordt niet nagekomen, jij mag het oordeel geven dat jij dat waard vindt. En een onbetrouwbare koper is wat mij betreft een -2 waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ja, je mag een usersurvey plaatsen aangezien er een overeenkomst was maar de andere partij zich niet aan die overeenkomst heeft gehouden.
Maar, is het ook echt een -2 waard? Waarom wordt er zo snel een -2 gegeven als iemand niet (meer) reageert?
-2 hoort (naar mijn idee) meer bij oplichting of een koop/verkoop die compleet verkeerd is gegaan met bijhorende problemen. Aangezien jij nog niets verstuurd hebt en de koper nog geen geld heeft overgemaakt vind ik het niet bepaald een -2 waard. Ja, je hebt er al even wat tijd ingestoken maar wat voor beoordeling had je willen geven als je het te goeder trouw al verstuurd had en niet betaald had gekregen?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar, ik wou ook effe wat duidelijkheid. -1 lijkt me ook wel voldoende, het is nu al bijna een maand geleden. De user heeft toch wel goede feedback en ik dacht laat ik nog effe wachten misschien is er een goede reden, een mailtje met "ik zie v/d koop af sorry" kan er niet van af, toch jammer. Bedankt voor het heldere antwoord.