Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:20
Hey,

ik heb hier een Creative Zen Mozaic en heb de muziek via de software toegevoegd op de mp3 speler. Nu merk ik dat de muziek gewoon op willekeurige tijdstippen schokt. Heb de nieuwste firmware geinstalleerd maar wil niet helpen.

Terug naar de winkel gaan? Of is hier een oplossing voor?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat voor muziek? Alle muziek? Alleen specifieke mp3's? Zoja, welke bitrate hebben die? Heb je een reset gedaan? Doet de rest van de speler het wel gewoon zonder schokken?

Kortom, iets uitgebreider graag.

• blubbers
RoD schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:16:
Wat voor muziek? Alle muziek? Alleen specifieke mp3's? Zoja, welke bitrate hebben die? Heb je een reset gedaan? Doet de rest van de speler het wel gewoon zonder schokken?

Kortom, iets uitgebreider graag.
Het is bij alle muziek en op random momenten. De muziek is net dezelfde als op m'n vorige mp3 speler dus het ligt niet aan de muziek.

Heb hem heel de nacht en dag laten spelen en de batterij is nu half. Het lijkt alsof hij het nu wel goed doet. Ik heb nog even geduld. :) Lijkt me raar?

• blubbers
Zo te zien lijkt het opgelost? Zal aan de batterij gelegen hebben dan!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heel apart. Ik kan me niet voorstellen dat de batterij invloed heeft op hoe de muziek afgespeeld wordt...