DIGN 3SE (HTPC) Software gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:14
Beste mede Tweakers,

We hebben bij ons op het werk een DIGN 3SE Media Center behuizing binnen gekregen.
Helaas zit bij deze case geen software meer bij, ik heb uitgevonden dat het van het merk UNEED was, wat tegenwoordig Origen heet ?
Nu ben ik opzoek naar de software die bij deze behuizing hoort, voor o.a het display en de IR Ontvanger, nu is mijn vraag of iemand van jullie misschien ook zo'n kast heeft en/of misschien de software nog heeft of weet waar deze te downloaden is ?

Het gaat om deze case, met veel zoekwerk ben ik achter het typenummer gekomen de 3SE dus (SE staat voor Silver).

Afbeeldingslocatie: http://www.jockeshometheater.com/Images/htpc_hardware/dign1.jpg

Alvast hartelijk dank!

Mvg,
Mixpower

It's All In The "Mix"

• GENETX
  • Laatst online: 13:10
Je kan er het beste een OS op gooien. Kans is aanwezig dat Windows hem gewoon herkend, of middels Windows Update. Zo niet? Dan kun je via apparaatbeheer makkelijk gegevens opvragen van die hardware om op te googlen (DEV_ID en VEN_ID). Dus, eerst maar eens proberen :)

• Mixpower
  • Laatst online: 13:14
Bedankt voor de tip!
Maar heb er inmiddels al Windows 7 Ultimate op draaien.
De Windows Update vind alleen helaas geen drivers, probeer nu even de drivers voor de wat oudere cases van Origen, hopelijk hebben die dezelfde VFD gebruikt dus nu eens kijken of het werkt.

Bedankt voor de hulp.

It's All In The "Mix"