Hopelijk kan iemand mij wat advies geven want ik heb een erg vreemd probleem. Ik heb nu 2 jaar een macbook. In die periode is de accu een x vervangen. Niet vreemd want de macbook is in die periode niet vaak gebruikt. Inmiddels heb ik ook problemen met de huidige accu, dit kan te maken hebben met het feit dat de macbook ook nu weer niet vaak is gebruikt. De komende tijd wil ik mijn macbook echter wel weer gaan gebruiken en heb daarom een nieuwe accu aangeschaft.
Deze nieuwe accu heb ik afgelopen week twee maal geheel opgeladen en ook weer ontladen. Dit alles zonder problemen. Het werkte prima en correct. Afgelopen zaterdag heb ik de accu voor de tweedemaal geheel ontladen zoals aangeraden door de leverancier. Nou wilde ik vandaag mijn macbook weer gebruiken, maar laadt de accu niet op terwijl hij wel herkend wordt.
Wat kan hiet het probleem zijn? Het lijkt mij sterk dat aan de nieuwe accu ligt.
Hoop snel iets van jullie te horen..
Grtz Arjan van Dijk-
Deze nieuwe accu heb ik afgelopen week twee maal geheel opgeladen en ook weer ontladen. Dit alles zonder problemen. Het werkte prima en correct. Afgelopen zaterdag heb ik de accu voor de tweedemaal geheel ontladen zoals aangeraden door de leverancier. Nou wilde ik vandaag mijn macbook weer gebruiken, maar laadt de accu niet op terwijl hij wel herkend wordt.
Wat kan hiet het probleem zijn? Het lijkt mij sterk dat aan de nieuwe accu ligt.
Hoop snel iets van jullie te horen..
Grtz Arjan van Dijk-