Jfusion foutje naar forumlink

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik zit met een klein foutje: Op onze website staat joomla geinstalleerd samen met Jfusion, dit laat ons toe databases te linken enz.. Nu hebben we een module op de website die de gebruikers laat zien wat de laatste forumposts waren. Nu linkt ie altijd www.mijnwebsite.be/viewtopic5 en dit zou moeten www.mijnwebsite.be/forum/viewtopic5 zijn.

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Mvg, Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je zelf al geprobeerd? Nog helemaal niks? GoT is geen helpdesk om snel een oplossing te scoren. We verwachten van je dat je zelf eerst opzoek gaat naar een oplossing en dat je ook meld wat je dan dus hebt gedaan en wat daar niet mee lukte. Daarnaast heeft Joomla een prima eigen support forum dus heb je daar je vraag al gesteld?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwacht iedereen op tweakers dat mensen hier geeky zijn en alles weten? Als ik niets erbij zet dat ik gebprobeerd heb, dan zal dat ook wel zo zijn he...

Ik kom hier om hulp te vragen, dan verwacht ik niet dat ik hier zelf moet gaan zoeken naar oplossingen als ik er zelf niet veel van ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ze alles weten, we zijn hier juist om van elkaar te leren.

Wel is de verwachting dat voor je een topic opent zelf al wat dingen heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik al geprobeerd is is op jfusion.org gekeken. Hier zeiden ze iets van in mod_user_activity ofzoiets een instelling naar direct integration te zetten... Moest ik die nu nog vinden...(die optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:06:
Verwacht iedereen op tweakers dat mensen hier geeky zijn en alles weten? Als ik niets erbij zet dat ik gebprobeerd heb, dan zal dat ook wel zo zijn he...

Ik kom hier om hulp te vragen, dan verwacht ik niet dat ik hier zelf moet gaan zoeken naar oplossingen als ik er zelf niet veel van ken.
Daarom wijs ik je er ook op. Maar als je weigert zelf ook maar even te zoeken (het minste wat je kan doen, ook als je er weinig vanaf weet) dan houdt het op. Zo werkt het hier nu eenmaal niet. Dat je iets niet weet is niet erg. Dat je weigert om zelf wat uit te proberen en uit te zoeken is dat wel. Het draait niet om de kennis maar om de inzet. GoT is geen helpdesk ondanks dat er mensen zijn die het wel zo willen behandelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 13-09-2009 21:53 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.