Is dit een goed product: Dell PowerConnect 5012 Managed Swit

Pagina: 1
Acties:

• Bob Hamers
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01 22:43
Ik ben al een tijdje op zoek naar een managed gigabit switch en nu heeft een kennis van met een 12 poorts Dell PowerConnect 5012 in de aanbieding voor 80,-. Ik heb er niet echt verstand van 8)7 vandaar de vraag: Heeft iemand er ervaring mee en is dit een goed product?

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Wat moet ie gaan doen, wat voor opties heb je nodig, beschrijf je netwerk setup eens enz enz ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:50

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, als je niet weet wat het is, dan hoort dit niet in Professional Networking & Servers, dit subforum is namelijk bedoeld voor de professionele / geavanceerde problemen met Servers en Netwerken.

Move naar Netwerken :)

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Een kennis? Een advertentie op webhosting talk toevallig ;)?

Het is een layer 2 switch.. snmp support en web management.. leuk voor thuis en klein kantoor.

Voldoende info te vinden op de dell website, handleidingen en specs etc.

[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 14-09-2009 10:07 ]

Mijn V&A

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

80E voor het alleroudste model gigabit switch met maar 12 poorten is nogal duur. Voor max 100E zul je een courantere met 24 poorten prima moeten kunnen vinden in het 2e hands circuit. En misschien moet je eens goed nadenken over je relatie met de kennis, want als hij een beetje verstand van 2e hands hardware heeft weet hij dat 80E veel te veel is voor zo'n ding...