Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tony99982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-03-2022
"het is niet toegestaan deze stream vanaf uw locatie te bekijken"

Deze melding krijg ik als ik vanuit mijn woonplaats (Zwitserland) de vuelta wil gaan bekijken.
Nu heb ik al wat nederlandse proxy sites geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Is er misschien iemand die hier een oplossing voor heeft, misschien een proxy die wel werkt ofzo?

Alvast dank.

Tony

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:16
Misschien kan je hide my ip proberen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien geen overbodige luxe om te melden op exact welke site je probeert "de vuelta" (wat dan ook dat moge zijn) te bekijken, in welk IP range je zit, en wat volgens de aanbieders van de content de bedoeling is.

Heb je al geprobeerd contact op te nemen met de beheerders van de site in kwestie?

Oslik blyat! Oslik!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 22:03
Klopt het dat het wordt afgespeeld via een flash player? Flash applicaties vallen buiten zogenoemde proxy sites aangezien dat stiekem niet direct onder je browser valt, maar slechts in je browser embedded is :+. Misschien een applicatie downloaden die voor al je verbindingen met een proxy connect?

[ Voor 23% gewijzigd door Accesteam op 13-09-2009 18:10 ]

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:09

lasharor

7 december 2004

@dion_b vuelta = ronde van spanje (wielrennen)

Via welke link probeer je te kijken?

• tony99982
lasharor schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:10:
@dion_b vuelta = ronde van spanje (wielrennen)

Via welke link probeer je te kijken?
Via nos.nl

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:49
Waarschijnlijk probeert hij naar de vuelta te kijken via http://app.nos.nl/vuelta/ en die site staat het inderdaad niet toe om het te bekijken vanuit het buitenland. Komt door de rechten die er op zitten, die zijn alleen geldig in Nederland.

• tony99982
Accesteam schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:07:
Klopt het dat het wordt afgespeeld via een flash player? Flash applicaties vallen buiten zogenoemde proxy sites aangezien dat stiekem niet direct onder je browser valt, maar slechts in je browser embedded is :+. Misschien een applicatie downloaden die voor al je verbindingen met een proxy connect?
.....Misschien een applicatie downloaden die voor al je verbindingen met een proxy connect?....

Dit begrijp ik niet helemaal goed, wat bedoel je hier precies mee?

• tony99982
ADDG schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:54:
Waarschijnlijk probeert hij naar de vuelta te kijken via http://app.nos.nl/vuelta/ en die site staat het inderdaad niet toe om het te bekijken vanuit het buitenland. Komt door de rechten die er op zitten, die zijn alleen geldig in Nederland.
Dat het om rechten gaat kan ik wel begrijpen, maar zou er niets zijn om juist dat te omzeilen?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:22

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
VPN opzetten bedoeld hij daarmee.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 13-09-2009 19:03 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• tony99982
Kees schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:03:
VPN opzetten bedoeld hij daarmee.
Ja, maar ik weet zo één, twee drie niet een VPN verbinding die ik kan gebruiken.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Een gevalletje beveiliging omzeilen dus. Dit is uitdrukkelijk uitgesloten in de IH policy.
Ook het bekijken van een livestream vanuit een ander land (dan de aanbieders toestaan) valt hieronder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.