Hoe sterk sta je.. ?

Pagina: 1
Acties:
  • 509 views

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01 20:44
Beste Tweakers,

volgens de pricewatch staat er een leuke te koop :
http://www.businesshardware.nl/product/p_187488/

Echter, hoe sterk sta je als je deze besteld voor dat bedrag en ook daadwerkelijk het geld overmaakt ?

Ben Benieuwd

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Kansloos, want het is overduidelijk een fout.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:10
Wanneer de prijs niet reeel is, dan sta je nergens, je moet dan zelf zien dat het om een fout gaat.
Een dergelijke vraag is al meerdere malen beantwoord.

En verder:
De groeten

We doen elkaar op GoT permanent de groeten. Het is dus niet nodig om "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je alsnog graag iedereen de groeten doet kun je daar je signature voor gebruiken.
Bron: Het algemeen beleid #groeten

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:27
psst ;) Nieuwe I7-870 voor 50 euries?
TERW_DAN schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 21:09:
Je kunt zo aanvoelen dat deze prijzen niet gaan kloppen. De kans dat je het ding hiervoor geleverd krijgt is natuurlijk 0.

[ Voor 66% gewijzigd door asfaloth_arwen op 13-09-2009 16:20 ]

Specs

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

addictive schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:18:
Wanneer de prijs niet reeel is, dan sta je nergens, je moet dan zelf zien dat het om een fout gaat.
Een dergelijke vraag is al meerdere malen beantwoord.

En verder:
[...]
Bron: Het algemeen beleid #groeten
Wie doet waar de groeten dan :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Je staat inderdaad niet sterk, want een i7 voor 4 tientjes is werkelijk too good to be true.

Lees ook de AV van business hardware: http://www.businesshardware.nl/information/t_conditions.htm

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nieuwe I7-870 voor 50 euries?
Is gisteren ook al langsgekomen toevallig, en ook daar kun je lezen dat het vrij kansloos is, het is geen reeel bedrag en dat kun je als consument weten.

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01 20:44
Ayeee..

In mijn gedachte iets leuks gezien te hebben iets te snel het op tweakers gegooid..

Ik zie nu dat soortgelijks al veel vaker voorgekomen is, excuus.. excuus :)

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:33
*O*
LuNaTiC schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:19:
[...]

Wie doet waar de groeten dan :?
diebobo schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:16:

Beste Tweakers,

volgens de pricewatch staat er een leuke te koop :
http://www.businesshardware.nl/product/p_187488/

Echter, hoe sterk sta je als je deze besteld voor dat bedrag en ook daadwerkelijk het geld overmaakt ?

Ben Benieuwd

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Who cares over iemand de groeten doen, punaise poetsers..

Anywho, ik ben dit soort grapjes al eerder tegen gekomen, en je kan geen kant op. Je besteld iets, en zij krijgen door dat de prijs niet juist is dus je krijgt het voorstel om hem voor de normale prijs te kopen of je geld terug te krijgen. Je hebt ook totaal geen rechten, omdat de winkelier ten alle tijden het recht heeft om de prijs aan te passen, zeker als deze onredelijk is.

[ Voor 18% gewijzigd door t1mmy op 13-09-2009 16:29 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

"Beste tweakers" is gewoon een hele normale aanhef aan het begin van een topic, daar is helemaal niets mis mee. Ik begin zelf ook vaak met "hoi allen," oid als ik een topic begin.

De 'niet groeten' policy is er alleen maar op gericht om niet iedereen bij elke posts te laten afsluiten met de groeten... groot verschil ;)

Verder lijkt het me topic duidelijk, is al langs geweest en je zult weinig kans maken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En daar kan ik nog even aan toevoegen dat de prijs inmiddels iig uit de PW verwijderd is om verdere gelukzoekers te behoeden van een teleurstelling :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.