Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik wens mij een nieuwe tv aan te schaffen maar ik heb eigenlijk totaal geen verstand van tv's.
Het toestel zal oa gebruikt worden voor PS3 en ik ben van plan om digitale tv ook te gebruiken.

Mijn budget ligt echter niet zo heel hoog, om en bij de 600 euro in totaal, dus eventueel verzending etc inbegrepen.

Ik wens ook gebruik te maken van een muurbeugel.

Ik heb hier en daar wel al iets gelezen dat Panasonic zowat de beste keuze zou zijn.

Ik had het volgende model in gedachten.

http://www.redcoon.be/ind...nic_TX_P_37_C_10_E_Set_1/

Een goede keuze? Wat zijn de nadelen van dit toestel?
Kan ik voor +- 600 euro een beter toestel aankopen? En wat zijn de algemene bevindingen van bestellingen van bij Redcoon?

Alvast bedankt voor de deskundigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Misschien is de TX-P37X10 een betere keus? De C10 heeft geen anti-reflectie filter, HMDI poort minder, ... en de X10 staat ook onder de 600€ bij redcoon. Als je een plasma wil hebben die max 37" is zal je niet veel andere keuzen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor ervaringen met winkels hebben we: http://tweakers.net/shopreview/

Wat betreft een goede keuze, en nadelen: vertel ons eerst eens even wat voor eisen je hebt, waarom je dit model uitgekozen hebt, en wat je er nou zelf van denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Silencer schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:25:
Misschien is de TX-P37X10 een betere keus? De C10 heeft geen anti-reflectie filter, HMDI poort minder, ... en de X10 staat ook onder de 600€ bij redcoon. Als je een plasma wil hebben die max 37" is zal je niet veel andere keuzen hebben.
Bedankt voor de tip.
RoD schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:27:
Voor ervaringen met winkels hebben we: http://tweakers.net/shopreview/

Wat betreft een goede keuze, en nadelen: vertel ons eerst eens even wat voor eisen je hebt, waarom je dit model uitgekozen hebt, en wat je er nou zelf van denkt :)
Bedankt voor de link voor Redcoon ervaringen.

Mijn eisen? Ik ken weinig van tv's. Ik wil eigenlijk een degelijke tv voor een relatief laag budget, dus niet hoger dan 600 euro met muurbeugel inbegrepen.
Ik heb al wat winkels bezocht in België: Vandenborre, Eldi, Photo Hall en daar verschillende schermen bekeken, 93cm scherm lijkt mij perfect voor mijn kamer.
Ik heb al wat gelezen op internet en Samsung krijgt niet zo'n goede reviews, dus voor een Samsung zou ik eerder niet gaan.

Voor die prijs wil dus een zo scherp en duidelijk beeld. Het geluid mag niet vreemd overkomen.
De standaardzaken zoals teletekst moeten uiteraard aanwezig zijn. Design is niet echt belangrijk, maar liefst uiteraard een zwarte. En hoe meer aansluitingen hoe beter. En hoe minder verbruik hoe beter.
De tv zal ook gebruikt worden om te gamen, met ps3 hd cable wil ik nadien een zo duidelijk beeld hebben om nadien te gamen. Bij het bekijken van bv voetbalwedstrijd wil ik zo duidelijk mogelijk beeld en prima geluid.

Waarom dat ik oorspronkelijk die TX-P 37 C 10 E in gedachten had? Wel Redcoon website bezocht, en die tv kan overeen met mijn budget. Niets meer, niets minder.

Mijn eisen zijn moeilijk te definiëren, ik wil eigenlijk voor het beperkte budget een zo goed mogelijke tv voor films, series, sportwedstrijden en ps3 games te bekijken/te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

_Silencer schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:25:
Daarnaast mist de C10 ook de VGA aansluiting die de X10 wel heeft.
Maar inderdaad, de anti-reflectiefilter scheelt echt een hoop, dus heb je veel lichtinval in je kamer....

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-07 20:01
Ik heb onlangs de TX-P37X10 inclusief muurbeugel bij Vandeborre gekocht voor rond de 600. Ze bezorgen hem gratis dus past binnen het budget..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En tevreden van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-07 20:01
Zeker. Ik geniet volop van 720p HD materiaal. Moet wel zeggen dat ik weinig vergelijksmateriaal heb qua beeld maar ik ben erg tevreden. De X10 heeft ook goede reviews en wordt gezien als uitstekende kwaliteit voor de prijs die je betaald.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij eens geïnformeerd bij Vandenborre voor de TX-P37X10.

Muurbeugel alleen 350 euro, toestel zelf 549 euro. :s Zotjes...

Het zal dan wel via redcoon gebeuren...

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Is Vandenborre een officiele Panasonic dealer in Belgie? (ben NL'er)
Zo ja, dan zou ik de televisie gewoon daar aanschaffen en een muurbeugel elders (eventueel via internet) aanschaffen! Want via Redcoon heb je geen aan huis garantie van Panasonic, maar wordt je scherm door Redcoon opgehaald en opgestuurd naar Panasonic (zonder verzekering!)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Pagina: 1