EDIT: Mislukt lees onderaan!
Hallo!!
Ik heb nu net mijn pc geoc't...
Ik vraag me af of deze specs goed zijn, de temp is beetje hoog maar dat was die al...
Hier een foto van tevoren!
klik hier!

En dit na de oc(na één stapje):
Na de OC << voor meer info behalve de TJ max

Ik weet niet wat de getallen precies beteken in het rijtje: average distance to TJ MAX
Het verschil in graden ofzo
Als dit goede getallentjes zijn ga ik verder, en dan koop ik een nieuwe koeling
Hij zou te overklocken zijn naar 3,5 had ik gelezen, met de vcore te verhogen maar dat kan helaas nergens op mijn mobo, daarom maar gewoon de bus.
Weet iemand een goede koeler?
Ik wou deze bestellen: http://www.alternate.nl/h...E&l1=Koeling&l2=Processor
Mijn temps waren eerst rond de 30 idle en 40 stressed, er is iets gebeurt in mijn pc, ik krijg de koeler niet emer op zijn plek, de stock cooler, maar 2 van de 4 pinnetjes willen der in klikken ovlgens mij zijn der 2 omgebogen ofzo
Ik had de fan trouwens op 80 % staan maakt een STUK minder lawaai i.p.v 2400 toeren 2000
Hallo!!
Ik heb nu net mijn pc geoc't...
Ik vraag me af of deze specs goed zijn, de temp is beetje hoog maar dat was die al...
Hier een foto van tevoren!
klik hier!

En dit na de oc(na één stapje):
Na de OC << voor meer info behalve de TJ max

Ik weet niet wat de getallen precies beteken in het rijtje: average distance to TJ MAX
Het verschil in graden ofzo
Als dit goede getallentjes zijn ga ik verder, en dan koop ik een nieuwe koeling
Hij zou te overklocken zijn naar 3,5 had ik gelezen, met de vcore te verhogen maar dat kan helaas nergens op mijn mobo, daarom maar gewoon de bus.
Weet iemand een goede koeler?
Ik wou deze bestellen: http://www.alternate.nl/h...E&l1=Koeling&l2=Processor
Mijn temps waren eerst rond de 30 idle en 40 stressed, er is iets gebeurt in mijn pc, ik krijg de koeler niet emer op zijn plek, de stock cooler, maar 2 van de 4 pinnetjes willen der in klikken ovlgens mij zijn der 2 omgebogen ofzo
Ik had de fan trouwens op 80 % staan maakt een STUK minder lawaai i.p.v 2400 toeren 2000
[ Voor 46% gewijzigd door alaintje op 13-09-2009 17:05 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.

Alhoewel ik niet helemaal weet of dit goede TJmax getallen zijn, weet ik wel dat dit betere zijn dan die helemaal boven vermeld.