Toon posts:

Creative Geforce Annihilator Pro 256 vs. ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zeer veel problemen met mijn Creative Geforce Annihilator Pro 256 in Windows ME. Ik krijg elke keer een blauw scherm met daarop iets over VVm of VMM en soms krijg ik een foutmelding over iets van DDRAW. Ik zou heel graag wat suggesties willen ontvangen.

Ik heb natuurlijk al drivers gezocht bij creative, nvidia maar dat heeft niet echt veel geholpen. Ik gebruik nu DirectX 7.1 maar heb 8 ook al geprobeerd.

Ik hoop op een reactie 8-)

Thanks,

Peter

Information is the world *D

Verwijderd

Heb je al wat detonators geprobeerd?

Enis je kaart wel goed gekoeld?

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een aparte cooler op de videokaart. Ik neem aan dat ik daar niets aan hoef te doen. Ik heb de nieuwste denator er nu op staan en ik kreeg net alweer een van de foutmeldingen.

Wel bedankt,

P :0

Verwijderd

Hoe heb je 8 weer verwijderd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb mijn hele computer opnieuw geinstalleerd. Met weinig succes mag ik wel zeggen. Toen heb ik 7.1 erop gezet en dat gaat iets beter maar nog niet top.

Verwijderd

is je proc niet te veel ge-oct?

(toen kreeg ik van die fouten)

Verwijderd

Topicstarter
Ik overklock helemaal niets. Ik heb net mijn VIA moederboard drivers geupdate maar dat heeft ook niet veel geholpen. Soms springt hij er gewoon uit als ik aan het internetten ben. :+

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 01:20 schreef pslager het volgende:
Ik heb zeer veel problemen met mijn Creative Geforce Annihilator Pro 256 in Windows ME. Ik krijg elke keer een blauw scherm met daarop iets over VVm of VMM en soms krijg ik een foutmelding over iets van DDRAW. Ik zou heel graag wat suggesties willen ontvangen.

Ik heb natuurlijk al drivers gezocht bij creative, nvidia maar dat heeft niet echt veel geholpen. Ik gebruik nu DirectX 7.1 maar heb 8 ook al geprobeerd.
Alleen aan VVm of VMM hebben we niet echt veel denk ik
Ik kreeg ooit ook veel blauwe schermen met verschillende codes.
Toen kwam ik erachter dat er ook nog ergens vxd vermeld stond.
Ik daar naar kijken en om een verhaal kort te maken, inplaats van dat het aan mijn videokaart lag, zoals ik dacht, lag het aan mijn scanner

Dus ff iets duidelijker...... of ff kijken of je randapparatuur hebt die niet helemaal up-to-date is met ME

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat het elke keer wat anders is. Het gebeurt meestal als ik spellen opstart of films aan het kijken ben. Maar soms ook gewoon als ik zit te internetten. Ik krijg niet altijd een blauw scherm. Soms krijg ik ook een DDRAW fout of iets anders van DirectX loopt vast. Ik zal ze in ieder geval even opschrijven als ik ze weer krijg :?

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien kunnen komen doordat mij Creative Soundblaster Live ! drivers uit 1999 zijn ?? :7

Verwijderd

Alles kan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ook mijn geluidskaart drivers geupdate. Ik moet het nog gaan testen. Maar misschien heeft iemand nog een tip voor me ? :'(

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Hmmm.

misschien moet je eens een ander Os proberen
ipv. Me

Kijken of je dan ook zoveel problemen hebt ...

Ik heb dezelfde kaart , en had met Me ook gezeik , dus dat heeft er niet lang opgestaan : nu win2k : Geen probs meer ..

(trouwens in win 98 ook geen problemen)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ik Win 2k zonder problemen spellen spelen dan ???

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Als ik jou was zou ik dat probleem eens voor leggen aan de creative newsgroup die over video kaarten gaat. Misschien dat je daar meer mensen treft met het zelfde probleem en die een oplossing hebben gevonden. 8-)

Good goan

Verwijderd

had het zelfde probleem
heb ergens gelezen dat de geluidskaart (sb live)
in de onderste pci slot zitten
zowaar het probleem was bij mij opgelost
Pagina: 1