Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

OpenOffice - (de)installatie fail

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Het (de)installeren van OpenOffice 3.1 mislukt elke keer waarbij ik elke keer de volgende melding krijg:
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/4523/openoffice31error.jpg

Het probleem is dat er geen OpenOffice meer draait (mappen verwijderd) op deze laptop dus het zou goed moeten gaan? Tevens ook al gecontroleerd (via MSconfig) of er een OpenOffice process draait bij het opstarten van Windows , maar dat is ook het geval niet!.

Met het disablen van JAVA (wat OpenOffice gebruikt?) lukt het deinstalleren / installeren ook niet? En aangezien er maar één account op deze laptop draait kan er geen ander account zijn die het process OpenOffice draait :O

Hoe krijg ik nu OpenOffice weer gedeinstalleerd, zodat ik het weer kan installeren?

Defunctus Deo Juvente

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
Lukt het niet om OpenOffice.org direct opnieuw te installeren, zonder eerst de bestaande versie te verwijderen?
Anders zou het moeten lukken door de oude installatiedirectory te deleten en de nieuwe installatieprocedure op te starten.

• HappyFun
  • Niet online
sam.vimes schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:38:
Lukt het niet om OpenOffice.org direct opnieuw te installeren, zonder eerst de bestaande versie te verwijderen?
Anders zou het moeten lukken door de oude installatiedirectory te deleten en de nieuwe installatieprocedure op te starten.
Dat is dus het probleem..deze melding krijg ik ook bij het opnieuw installeren van OpenOffice.
Toen de installatiedirectory gedelete...en dan nog krijg ik deze melding 8)7

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

slordig van Sun. waarschijnlijk draait er toch nog ergens een executable vanuit een andere directory, of is er een service geinstalleerd met hetzelfde probleem. normaal zou het afschieten van het overeenstemmende proces in de takenlijst moeten volstaan om opnieuw te kunnen installeren.
kijk anders eens hier :
Problem when installing 3.1
Problem upgrading to OpenOffice 3.1.1

• HappyFun
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:08:
slordig van Sun. waarschijnlijk draait er toch nog ergens een executable vanuit een andere directory, of is er een service geinstalleerd met hetzelfde probleem. normaal zou het afschieten van het overeenstemmende proces in de takenlijst moeten volstaan om opnieuw te kunnen installeren.
kijk anders eens hier :
Problem when installing 3.1
Problem upgrading to OpenOffice 3.1.1
De vraag is welke proces ik ervoor moet killen...kan niets vinden wat ermee te maken zou moeten hebben? Net ook via regedit en 'yourinstaller' het geprobeerd te verwijderen, maar er blijft iets op de achtergrond draaien? Helaas geen oplossing verder gezien in jouw twee gegeven links :(

[edit]
En net als ik dit post delete ik nog enkele openoffice bestanden via start > run > regedit ..en het werkt _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door HappyFun op 15-09-2009 02:29 ]

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

De map C:\Program Files\InstallShield Installation Information al nagekeken? (Die is normaliter verborgen, even de optie verborgen mappen weergeven aanvinken)
Pagina: 1