Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Bijvoorbeeld als je je voice mail afluistert en je hebt 't toestel gesloten. Dan wil ik 1 of 2 indrukken (ik meen resp. bewaren en deleten) maar heb dan geen toetsen op het scherm. Als ik het tst dan vervolgens openklap dan gaat de luidspreker aan (wil ik niet). Iemand enig idee?

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
Op m'n scherm tikken in de hoop dat die dialer komt. Gebeurt nl in sommige schermen wel als ik op 't invoerveld tik. Dan vaak de keus uit nrs, letters of schrijftaal (met de stylus, handige functie trouwens). Echter met voice mail beluisteren lukt dat niet. Ik heb 't toestel nu zo'n 4 dagen en klap telkens 't scherm open om bij 't fysieke toetsenbord te komen. Dan moet ik ook (best irritant) eerst op de blauwe toets drukken om cijfertjes in te kunnen toetsen. En dat dan voor elk cijfertje opnieuw.

Klinkt allemaal mss wat blond, excuus hiervoor. I'm still learning en heb al heel wat tijd in 't tst zitten ...

[ Voor 3% gewijzigd door CharlieFox op 13-09-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 07:40
Ik weet niet precies hoe het op de N97 zit, maar bij mijn 5800 kan ik tijdens het bellen op Opties drukken, en dan Dialer Openen. Neem aan dan zoiets bij de N97 ook wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:38:
Ik weet niet precies hoe het op de N97 zit, maar bij mijn 5800 kan ik tijdens het bellen op Opties drukken, en dan Dialer Openen. Neem aan dan zoiets bij de N97 ook wel kan?
zo werkt die N97 ook maar hij zal er wel een zonder handleiding hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
@charliefox - als het goed is heb je een icoontje op je beeldscherm om iemand 'op de luidspreker' te zetten - druk daar eens op als je iemand aan het bellen bent (uitstekende reden voor een sociaal belletje) en ga eens spelen. Spelen wordt zeer onderschat als iets 'kinderachtigs'. In feite is het een van de beste manieren om te leren. Hint: onder het icoontje zit ergens het woord opties. als je daar op drukt kan je de 'dialer' openen? Ergens zit een optie dat je een on-screen nummertoetsenbordje krijgt. Druk de nummers in en je krijgt zelfs de bijbehorende toontjes te horen (als dat zo is ingesteld) - het is net alsof je zo'n oud analoog toestel hebt.

Offtopic: wil je nog ouder gaan, google op 'rotary dialer symbian'. Na ff zoeken krijg je dan een echte oude draaischijf. Misschien is dat wel eenvoudig genoeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
Okay, okay, okay, ik vat 'm ...

Dus zojuist maar ff 'n handleiding gedownload (die ik idd nog niet had). Wordt nageleverd, is toegezegd.

Pagina: 1