"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Voor het toestenbord is het een ander verhaal (in mijn optiek). De batterijen in een toetsenbord gaan niet zo lang mee, maar hier geld weer hetzelfde, het is een stuk opgeruimder, en je kan zo lekker op de bank zitten en zonder kabels toch je mac bedienen als deze bijvoorbeeld op de TV is aangesloten.
Mijn mening: alles draadloos, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Aan mijn htpc ( mac mini ) heb ik wel een draadloos setje hangen, omdat ik geen meters kabel door de keet wil hebben
[ Voor 14% gewijzigd door DefLite op 13-09-2009 13:48 ]
Anoniem: 180023
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
De drie batterijen in de keyboard gaan echt super lang mee.
In de muis heb ik altijd één batterij zitten en die hoef ik ook niet echt heel regelmatig te vervangen.
Het oogt deftig en ik neem m'n MacBook vaak mee en dan hoef je niet eerst een heel scala aan stekkers eruit te pluggen. Dat zijn er al genoeg namelijk (stroom, beeldscherm, usb voor iPhone en audio).
Maar van mij mag Apple binnenkort wel weer eens een nieuwe muis introduceren.
Met goedkope rommel te vaak gezien dat het bereik gewoon maar 1 meter ofzoiets was terwijl ik ook gewoon vanuit de tuin het volgende liedje wil kunnen starten door een ros op het toetsenbord.
Batterijen heb ik nooit last van door gewoon 1 setje in een oplader te hebben zitten.
Het enige argument tegen draadloos wat ik ooit de moeite waard gevonden heb is dat het trager schijnt te reageren ( maarja, in normaal kantoorwerken merk ik hier niets van, en FPS speel ik toch niet )
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Muis MX518 aan snoertje, is fijner geen geklooi met batterijen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Maar als toetsenbord gebruik ik een standaard bedraad apple toetsenbord omdat deze 2 USB poorten heeft en dit is toch wel zo makkelijk i.p.v USB kabeltjes achter in de mac prutsen. Zou ik ook een USB hub kunnen kopen, maar het enige nut van een draadloos toetsenbord is dat het opgeruimd staat.
Kortom keuze voor draadje i.v.m ingebouwde hub.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Ik haat draden. Ik heb ook geen externe speakers meer en gebruik mijn draadloze netwerk. Zo blijft de boel mooi 'clean' qua looks.
De tijd dat het keyboard met die drie AA batterijen doet vind ik wel wat kort.

Ik gebruik nu een Logitech Wave Pro en heb ook een draadloze koptelefoon (Sennheiser RS 140)
Scientia potentia est
constant gekloot met de verbinding. Werkte ook minder accuraat en een lichte lag erin. die 2 draden extra vind ik niet en weegt niet op tegen de nadelen imo. Ook dat gedoe met batterijen vind ik nix.
Draadloze muis gebruik ik alleen met mn MBP.
I am the great Cornholio!
Voor het gamen
Bedraad:
Toetsenbord G19
Muis G9
Voor op bed
Draadloos:
Microsoft tobo
Logitech muisje
Voor me laptop heb ik een bluetooth muis.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.