• janthiemen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-03-2022
Weet iemand van jullie iets over deze webwinkel? Ik zou er graag deze mobiel willen bestellen: http://www.cect-shop.com/...91952a8f98048e1c4f_x2.htm . Is deze shop vertrouwd en heeft iemand van jullie er ervaring mee?

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:03

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Winkels die zich zelf de nummer 1 noemen vertrouw ik uit principe niet tenzij anders bewezen, maar ik zelf ken de shop niet maar ik heb er niet al te veel vertrouwen in.

Signature

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT, janthiemen :)

Opzich is het niet zo'n probleem om de betrouwbaarheid van shops die niet in de Shop Review te vinden zijn hier te bespreken. Hier op GoT verwachten we echter wel enige eigen inzet. Zoals je ook hebt kunnen lezen in Het algemeen beleid.

Je bent vast niet de eerste die bij die winkel wil bestellen, dus ga eens op zoek naar ervaringen. Controleer de algemene voorwaarden van de shop en check of ze ergens geregistreerd zijn in een handelsregister bijvoorbeeld.

In eerdere vergelijkbare topics hier in het Shopping Forum staan ook nog wel een boel tips hoe je wat duidelijkheid kan krijgen over de betrouwbaarheid van een winkel. Een soort van FAQ over dit onderwerp is nog in aanbouw: DrivinUCrazy in "Shopping Forum - Feedbacktopic"

Op deze manier, door enkel een linkje te posten en te vragen of iemand meer info heeft is het in elk geval niet de bedoeling, dus dit topic gaat op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.