Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Installatie van software blijft zich herhalen na opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

• Surf_dude
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 14:35
Bij de installatie van Avira antivirus ging er bij mij wat mis (hangende pc). Na opnieuw opstarten heb ik eea alsnog goed kunnen installeren.
Helaas blijft na elke reboot een proces starten waarmee de Avira software opnieuw wordt geinstalleerd (terwijl deze er dus al opstaat).
Vraag: hoe verwijder ik dit proces?

Ik had verwacht dat dit bij een regel bij msconfig/Opstarten zou zijn, maar daar kan ik niets afvinken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Safe mode opstarten en installatiefiles/folder verwijderen? Terugzetten naar laatste goed werkende configuratie? Zoveel dat je kunt proberen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Als het programma is geinstalleerd en goed werkt, maar toch zichzelf herhaalt met opstarten, dan zou je even het register in kunnen duiken en onder run en runonce kunnen kijken en de entry weghalen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan probeer je een volledige deinstallatie en herinstallatie van je antivirus bijvoorbeeld?

Zoals ook in het Windows Clients - Beleid wordt uitgelegd verwachten we wel wat logisch denkwerk voor je een topic opent, en bovenstaande is iets wat je zelf al prima had kunnen proberen.

Bovendien ontbreekt er nog een aantal dingen aan je topicstart, en mist ook je gebruikte Windows versie.
Het forum is geen afhaalbalie waar je zonder veel eigen inzet je vraag neerzet en afwacht, hier willen we meer zien van wat je zelf allemaal geprobeerd hebt.

Je mag het opnieuw proberen met een topicstart die wat meer inhoudelijk is, maar deze poging is wat te kort door de bocht. Sorry :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.