Toon posts:

Ongevraagd terugkomen uit screensaver/slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist lag ik lekker op bed wat muziek te luisteren in de hoop op snel in slaap te dutten... op bed dus, ver weg van mijn toetsenbord en muis... toch springt plotseling mijn beeldscherm weer aan en ben ik weer klaarwakker door mijn fel verlichte kamer
ik vind het maar vreemd... heb het ook best regelmatig wanneer ik bijv. even TV zit te kijken

ik vroeg me af of iemand hier een verklaring voor heeft? hoe kan ik dit oplossen/voorkomen?

(MacBook Pro met MacOsX Leopard)

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-01 12:49

geerttttt

Manisch positief

kan van alles zijn,
software die de focus triggered.
mousepad die iets van een beweging ziet wat tot 1 pixel verschuiving van je cursor leid, ik noem maar wat opties.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Verwijderd

oplossing: monitor _uit_ zetten....:)

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 05:53:
oplossing: monitor _uit_ zetten....:)
Daar zou die dan ook moeten uitkomen, omdat voor zover ik weet je de monitor van de macbook alleen kan uitschakelen dmv de hotcorners in expose.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05-2025
Dichtklappen en functie uitzetten dat ie moet hibernaten (of hoe ze dat ook noemen in een Mac) als hij dichtgedaan wordt zodat je de muziek nog altijd kan afspelen?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Even voor de duidelijkheid: luisterde je muziek op je bed vanaf je MBP of een ander apparaat?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1