Ultraman schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:46:
Wat ik vreemd vind is dat nVidia's 190 drivers geen beeld op je scherm toveren. Of die drivers zijn brak of er is iets meer aan de hand. Maargoed, laten we daar even niet op blijven hangen.
Waar klapt de boel er steeds uit? Want je zegt 20 seconden/minuten? Maar is dat 20 seconden/minuten in een game? Of zit daar nog het stukje "loading" bij? Welke game trouwens?
Gebeurd dit bij elke game of heb je nog geen andere game geprobeerd?
Probeer eens iets meer informatie te geven, je bent namelijk redelijk kort. Dat je geen wollige verhalen schrijft is een positief iets, zo raken we niet in de war. Maar dit ligt aan het andere kant van die schaal
1050 W voeding... mozes... dat is echt belachelijk veel 
Ik heb m'n kaart al wel draaien op de 190.62 driver. En in desktop doet hij het ook prima.
Mijn computer valt uit tijdens het spelen. Hij is zelfs een keer uitgevallen terwijl ik in het begin menu van Modern Warfare zat.
De tijd van uitvallen ligt aan de resolutie die ik speel.
Als ik bijv. CS 1.6 (1280x724) speel speel ik ongeveer 10 a 15 min ingame.
Speel ik COD4 Modern Warfare (1920x1080) houdt hij er met 20 sec. ingame mee op. Soms zelfs korter.
thijszor schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:40:
Ik denk dat je de verkeerde kabels gebruikt. als het goed is staat het er op, 1 is echt voor PCI-E , en de ander is voor de 6/8 pins aansluiting op je moederbord. als je die aansluit op je videokaart is het foute boel, deze zijn namelijk totaal
niet geschikt voor de videokaart. ik zou de kabels dus eens goed controleren, er moet iets van PCI-E ergens op de kabel staan. ik zou zeggen controleer het even, mocht het verkeerd zijn, heb je geluk dat het nog werkt..
De kabels die ik gebruik verschillen van kleur.. De gene met groene connectors moeten in de groene aansluitingen. Er staan btw ook stikkers op wat wat is dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb een 8pins en een 6 pins aangesloten. Dat moet namelijk bij GTX295.
Ik ga mijn voeding proberen om te ruilen voor een XFX 850 Black Edition voeding.
Ih heb een RMA aangevraagd bij Azerty en laat het ze lekker daar uitzoeken..
Toch bedankt iedereen!