Welke winkel verkoopt de AKG K240MK2

Pagina: 1
Acties:

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik was vandaag aan het kijken voor een goede koptelefoon voor niet al te veel geld, zo rond de 100-120 euro. Ik had het een en ander gelezen en kwam op een gegeven moment op deze website. Met behulp van deze site bleven er uiteindelijk 2 koptelefoons over namelijk de Grado SR125i en de AKG K240 MK2. Ik wil voor de laatst genoemde gaan omdat deze gesloten is. Het enige "probleem" is een beetje dat ik nergens een betaalbare reseller kan vinden, alleen op e-bay staan er een paar maar ik koop hem liever bij een "echte" webshop. Kan iemand zijn ervaring hierover delen als je die hebt?

Als je voor mij een andere tip hebt qua koptelefoon, gooi het er maar in. Je kan nooit teveel lezen ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als de vraag is *waar* je het ding moet kopen, dan heeft het weinig met de technische kant van headphones te maken, en past je vraag beter in het Shopping Forum. Daar move ik je topic dan dus ook even heen :)

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 13-09-2009 02:01 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb in 2002 een AKG 240-DF gekocht en kon geen dealer vinden. Destijds was de importeur (Iemke Roos in A'dam) bereid aan mij als particulier te leveren. Tegenwoordig schijnt Harman Consumer Nederland de importeur te zijn, dus bel die eens. Misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een dealer. Mijn ervaring is wel dat Duitse webshop veel goedkoper aanbieden dan de Nederlandse.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Wlie
  • Niet online
RoD schreef op zondag 13 september 2009 @ 02:00:
Als de vraag is *waar* je het ding moet kopen, dan heeft het weinig met de technische kant van headphones te maken, en past je vraag beter in het Shopping Forum. Daar move ik je topic dan dus ook even heen :)
ik had het hier gepost omdat er waarschijnlijk meer mensen op dit forum van het product gehoord hebben als daar en ook om eventueel een ervaring te horen van iemand die hem ook heeft of heeft getest. maar als hij hier echt op de verkeerde plek is dan mag je hem uiteraard moven :)

Bedankt voor de tip Exirion! ik ga daar maar eens mee aan de slag :D

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
http://www.feedback.nl/producten/AKG/K-240-MkII-Studio
Webshop en fysieke winkels in Nederland.

http://www.musicstore.de/...boffen/art-REC0005852-000
Webshop en enorm grote fysieke winkel in Duitsland. Super goede service, goedkoop en geen verzendkosten bij bestellingen boven de 100 euro. Je kan gewoon in het Nederlands met ze communiceren, ze heb medewerkers uit diverse landen waaronder Nederland.

• Wlie
  • Niet online
ik dank u voor deze informatie, hiermee kom ik er wel uit :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 vraagt zich wel af hoe je het voor elkaar gekregen hebt om dat niet gewoon zelf te vinden? Als ik AKG K240 MK2 door google gooi en google instel op "pagina's uit Nederland" is feedback een van de eerste hits samen met nog een aantal andere verkooppunten :P

Dus mooi dat je vraag beantwoord is, maar een volgende keer mag je wat mij betreft zelf wel iets beter zoeken, voor je hulp inschakelt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 13-09-2009 16:29 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1